Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: psz w Marzec 22, 2018, 19:17:41
-
Witam
Taki przypadek: Wykonuje usługi dla klienta, np. myję okna. Wystawiam fakturę na usługę "mycie okien", ale zużyłem przy tym materiały pobrane z magazynu: 5 ścierek, 2 litry płynu i 3 pary rękawiczek.
Jak powiązać zużycie tych materiałów z FS ? Mogę w RW lub WZ wpisać dla kogo było wydanie, ale może jest jakiś inny sposób, o którym nie wiem.
W nexo są do tego "Koszty dodatkowe", a w GT ?
-
Witam
Taki przypadek: Wykonuje usługi dla klienta, np. myję okna. Wystawiam fakturę na usługę "mycie okien", ale zużyłem przy tym materiały pobrane z magazynu: 5 ścierek, 2 litry płynu i 3 pary rękawiczek.
Jak powiązać zużycie tych materiałów z FS ? Mogę w RW lub WZ wpisać dla kogo było wydanie, ale może jest jakiś inny sposób, o którym nie wiem.
W nexo są do tego "Koszty dodatkowe", a w GT ?
Np komplety.
-
w GT - poza wymienionymi kompletami rozwiązania dodatkowe, zwykle wystarczają zmodyfikowane wzorce wydruków, które ukrywają materiały.
-
Komplety ok, ale jak sprzedajesz zawsze to samo.
Z modyfikacją wzorca SUPER pomysł. Dzięki !! :)
-
Komplety ok, ale jak sprzedajesz zawsze to samo.
Nieprawda.
-
Komplety ok, ale jak sprzedajesz zawsze to samo.
Nieprawda.
Już sprawdziłem, faktycznie nieprawda ;) Można zmieniać ilość składników.
-
Już sprawdziłem, faktycznie nieprawda ;) Można zmieniać ilość składników.
Można zmieniać wszystko w składnikach. Także same składniki.