Autor Wątek: Gdy korzystam z funkcji "wyślij email" za pomocą Outlook często wywala błąd  (Przeczytany 14619 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Witam,

Często korzystam z opcji wysyłania danego dokumentu (najczęściej zamówienie lub faktura) bezpośrednio na maila za pomocą przycisku "Wyślij email".
Wtedy to otwiera mi się okno mojego klienta poczty - OUTLOOKA 2010. Piszę wiadomość no i czasem zdarza się, że przy próbie wysłania tej wiadomości wyświetla się w Outlooku okienku jak w załączniku - z komunikatem "nie można wysłać tego dokuemntu"
Podbnie działo mi się na Outlook 2007. Dodam, że problem występuje na innych komuterach we firmie również. Jest to denerwujące.

Zaznaczam, że problem występuje niekiedy, wydaje mi się, że ma to związek z tym czy długo mam otwartą wiadomość, tak jakby po jakimś czasie SUBIEKT przestawał się komunikować z OUTLOOK.

Proszę o pomoc, może gdzieś ustawia się jakiś Timeout związany z tą funkcjonalnością, czy coś?
A może na tym forum bywają osoby, które mają bezpośredni kontakt z INSERTEM i mogą podpytać?


Pozdrawiam
Krzysztof
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2012, 19:12:46 wysłana przez infinity »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17152
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Dla jasności - kiedy powstają błędy wiadomości wysyłane są z opcją "Wysyłaj automatycznie", czy bez ? Jeśli nie są to wysyłki wielu dokumentów jednocześnie, to proszę spróbować bez tej opcji.

--

Można podpytać, chociaż mam obawy co do znalezienia jakiegoś rozwiązania skoro problem jest mocno sporadyczny i komunikat z błędem jest z Outlooka.
Daniel, Białystok.

Offline gorg81

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT Rachmistrz GT - najnowszy
Mam ten sam problem i masz rację jest to problem "czasowy". Jeśli jest tak że klikam wyślij i od razu wstawiam podpis z stopką że wiadomość automatyczna i wysyłam jest ok. Jeśli natomiast piszę wiadomość powiedzmy 10 do 5 sekund i wysyłam wali błędy. Ja pokusiłem się o telefon do Insertu ale niestety (nie żebym się czepiał) ale odpowiedź była "... problem musi dotyczyć programu outlook a ni subiekta, no i spoko pogodziłem się z tym jednak jak na zdrowy chłopski rozum niestety outlook nie ma żadnych problemów w normalnym użytkowaniu. Co sprawdziłem to w outlook express ten problem również występuje i w windows Live Mail również więc wniosek jeden.

Chętnie też bym ten problem rozwiązał.
Rzeczy niemożliwe od ręki
Cuda do trzech Dni

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17152
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Kilka dni temu szukałem rozwiązania innego problemu (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/wyslij-do-problem/msg17082/#msg17082), wysyłałem pocztę na wszelkie sposoby które miałem dostępne (Windows XP przez Outlook Express oraz Windows 7 x64 przez Mozilla Thunderbird i Pocztę usługi Windows Live 2001) i ani jednego problemu. We wspominanym wątku problem jest w 100% powtarzalny, ale nie do powtórzenia w innym środowisku.

Może ktoś jeszcze z czytających ma takim sam problem - na razie jest Was tylko dwóch. Przy większej ilości przypadków może dałoby się znaleźć jakiś element wspólny.

Dodajcie jeszcze jakie macie systemy operacyjne i programy antywirusowe.
Daniel, Białystok.

Offline gorg81

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT Rachmistrz GT - najnowszy
U mnie antywirus to Essential Microsoftu. Drugą sprawą jest iż również sprawdziłem teraz sprawdziłem Thunderbird , Opera mial i listnosza i problem nie występuje. Sam już nie wiem o co chodzi.

Kurcze a może faktem jest że 2007 i 2010 outlook ma problem z połączeniem subiekta.

Rzeczy niemożliwe od ręki
Cuda do trzech Dni

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17152
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Daniel, Białystok.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Witam kolegów,

Ja używam Outlook 2010 (wcześniej Outlook 2007) na stacjach z 32 bitowym XP PROF. Antywirus NOD32.
Wcześniej używałem maszyn no name, obecnie DELL (ale to akurat nie ma znaczenia).
Wersję Subiekt GT mam najnowszą, zresztą na innych ver też ten problem występował.

Też kiedyś dzwoniłem na infolinię, gdy wdrażałem w firmie subiekta GT. Panowie na infolinii są znerwicowani często też zrzucali mnie na drzewo, mimo iż później okazywało się, że problem jest do rozwiązania (posiedziałem, poszukałem i rozwiązałem).

Wolałbym zapłacić nie 100 a 1000zł za tą pomoc ale ją faktycznie mieć niż tylko wrażenie ze ja mam za 100zł.

Wracając do problemu, jeśli ktoś temat przerabiał, rozwiązanie mile widziane po każdego dnia wysyłam nawet kilkadziesią dokuemntów w ten sposob.

Pozdrawiam,



Offline kakaka

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +4/-0
  • Wersja programu: 1.31 HF1
Ja  korzystam z Gestora, poczta jest synchronizowana i nie występują wspomniane błędy. Plusem jest także to, że wiadomości można podpiąć do danego Klienta i jest jasno widoczna cała historia mailowa [nawet wtedy, gdy do jednego Klienta piszą różne osoby z różnych kont].
Wiem, że to nie jest rozwiązanie na Wasze problemy, tylko jakaś alternatywa...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17152
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Gestor nie jest za darmo, chociaż teraz jest mała promocja i można kupić taniej.

--

No ale na pewno warto potestować z innym programem pocztowym niż Microsoft Outlook 2007 i 2010.
Daniel, Białystok.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Mam Gestora, tylko aktualizacji brak.
W sumie zniechęciłem się... bo są opnie użytkowników, którzy jednoznacznie twierdzą, że stwarza więcej problemów niż daje wartości.

Czy możesz kolego przesłać PRINT screen-a z drobnym komentarzem jak u Ciebie działa ten Gestor jeśli chodzi o pocztę?
Co możesz odczytać i w jaki sposób dopinasz korespondencje do danego zamówienia.
(Może jak zważe ilość plusów jakie może mi da to go wdroże we firmie)

Z góry serdecznie dziękuję.

Offline gorg81

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT Rachmistrz GT - najnowszy
Moje systemy operacyjne :

Windows Xp prof. Outlook Express - problem występuje.
Windows Xp Home - Outlook 2007 i 2010 - Problem występuje.
Windows 7 Home premium - Windows Mail - problem wsytępuje , Thunderbir - brak problemu , Listnosz - brak problemu i opera mail problem nie występuje.


Co do Gestora jest płatny  jako kolega wcześniej wspomniał , to pierwsza sprawa, druga to że nie ma takiej potrzeby posiadania tego programu.


Rzeczy niemożliwe od ręki
Cuda do trzech Dni

Offline kakaka

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +4/-0
  • Wersja programu: 1.31 HF1
Jakby ktoś był zainteresowany Gestorem to jest forum: http://www.forumsubiekta.pl/gestor/
Jest kilka ciekawych wątków... Ew. zapraszam na priv, działam na Gestorze dość długo i może będę mogła pomóc.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Odp: Gdy korzystam z funkcji "wyślij email" za pomocą Outlook często wywala błąd
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 22, 2012, 17:49:18 »
Witam,

Może w tzw. między czasie coś nowego w przedmiotowej sprawie?
Nadal korzystam z Outlooka 2010 i nadam jeśli tworzę troszkę dłużej maila to po pewnym czasie (około 15-20 sek) nie mogę wysłać wiadomości.


Pozdrawiam
 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17152
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Gdy korzystam z funkcji "wyślij email" za pomocą Outlook często wywala błąd
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 24, 2012, 12:54:12 »
Nie słyszałem, aby ktoś jeszcze zgłaszał taki problem od tego wątku oraz aby coś się zmieniło. Problem nie jest w 100% powtarzalny, a użytkowników pełnego Outlooka niewielu. Niestety często pomaga reinstalacja systemu w takich przypadkach. Czy na innych komputerach jest tak samo, jak jest na innym użytkowniku na Twoim komputerze ?
Daniel, Białystok.

Offline Towarzysz

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 266
  • Reputacja +27/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.43 HF1, niebieskiPLUS
Odp: Gdy korzystam z funkcji "wyślij email" za pomocą Outlook często wywala błąd
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 15, 2015, 16:22:00 »
Mam ten sam problem - czyli po pewnym czasie około 3 min dopisywania informacji do listu pojawia się błąd na wszystkich stanowiskach roboczych w firmie i każdym innym kompie... który korzysta z Subiekta GT


Obecnie mam zainstalowany:

Serwer:
Subiekt GT  1,35 +Niebieski i Sfera - na Serwerze Windows 2012R2
Microsoft SQL Server 10.50.2500

Stanowiska Klienckie to Windows 7 Professional + MS Office Basic 2007 (OUTLOOK)
Microsoft SQL Server Management Studio 10.50.1617.0
Microsoft Data Access Components (MDAC) 6.1.7601.17514
Microsoft MSXML 3.0 4.0 5.0 6.0
Microsoft Internet Explorer 9.11.9600.18015
Microsoft .NET Framework 2.0.50727.5485
Operating System 6.1.7601

Pomogłem? - kliknij "pomógł" pod moim awatarem lub rzuć okiem czy nie znasz odpowiedzi na moje pytania ;P

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Gdy korzystam z funkcji "wyślij email" za pomocą Outlook często wywala błąd
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 15, 2015, 16:22:00 »