Mamy do rozwiązania problem harmonogramowania dostaw. Obecnie robimy to "analogowo", czyli drukujemy dokumenty i wieszamy na tablicy ściennej.
Potrzebujemy mieć listę (idealnie to by było graficzny kalendarz

) z dostawami i opisem: data, zakres godzin, kierowca, samochód.
Myślałem o dodaniu pól własnych z datami/godzinami/pojazdami/kierowcami i filtrowanie dostaw na liście dokumentów przy pomocy flag własnych, ale tutaj rodzi się pewien problem, bo w tym momencie na ścianie wiszą różne typy dokumentów i nie da się tego ogarnąć jedną listą w Subiekcie.
Teraz mamy na tablicy:
- zamówienie od klienta (jeśli nie mamy towaru na stanie)
- wydanie zewnętrzne (jeśli mamy towar)
- auto wz z faktury lub ksero faktury (jeśli klient już zapłacił za towar)
Wielokrotnie dyskusja na tym forum, czy posty innych użytkowników pomogły nam w odkryciu innego spojrzenia na problem. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak mądrze można to zrobić, to jestem otwarty na sugestie. Będę również wdzięczny za brak uszczypliwości

Z góry dziękuję za pomoc!