Dobry wieczór,
jestem trakcie w tworzenia sklepu na IAI Shop i konfiguracji IAI Bridge z Subiektem. Napotkałem problemy i chciałbym dowiedzieć się, jak macie to rozwiązane u siebie? Problem jest z mapowaniem form płatności - Bridge domyślnie ma 3: gotówka, przelew i kredyt kupiecki. Wszystkie zamówienia ze sklepu, które są na przelew (zapłacone i do opłacenia) Bridge przetwarza i tworzy ZK jako zapłacono przelewem. Tutaj jeszcze zastanawiałem się, czy nie ustawić w preferencjach synchronizacji wyłącznie ściąganie zamówień opłaconych z góry. Ale większy problem dotyczy zamówień pobraniowych, dla których Bridge domyślnie dopisuje gotówkę i przy realizacji zamówienia tworzy KP. Chciałem ustawić kredyt - za pobraniem, no ale nie ma jak. Przy dwóch zamówieniach dziennie obsługa byłaby w stanie weryfikować wszystkie zamówienia z panelem i zmieniać płątnośći, ale jeśli będzie ich kilkanaście lub kilkadziesiąt - będzie to niemożliwe do ogarnięcia.
Kontaktowaliśmy się z supportem IAI - niestety odsyłają do webinarów, w których nic nie ma, lub są nieaktualne, albo doradzają, aby cały proces obsługiwać przez ich panel i sklep, a ewentualnie przez IAI Explorer wysyłać dokumenty do Subiekta lub biura rachunkowego. Coś możecie doradzić, podpowiedzieć?