Czyli rozumiem, że jedyne rozwiązania to:
1. Zakupienie przez biuro rachunkowe dodatkowych plusów
Tak.
2. Przeniesienie naszej licencji na biuro rachunkowe
Jakiej licencji ? Co do zasady nie da się przenieść licencji na inną firmę, powiązanie następuje w momencie rejestracji.
A jest jakieś wytłumaczenie takiego stanu rzeczy, dlaczego w przypadku podłączenia biura rachunkowego na ich licencji rewizora program wymusza korzystanie z ich licencji plusów?
Serio, dostawca programów nie uprzedził was o tym przed uruchomieniem takiego modelu pracy i/lub teraz nie chce Wam wytłumaczyć takich prostych kwestii ?
Tak po prostu działa system licencjonowania w GT, należy to przyjąć do wiadomości - w przypadku uruchomienia licencji na biuro rachunkowe (księgowość, kadry i płace) na podmiocie Subiekta, pozostałe licencje (księgowość, kadry i płace, Plusy) też muszą być zarejestrowane na biuro rachunkowe. Informacyjnie dodam, że w nexo w ogóle nie można łączyć licencji klienta z licencją biura rachunkowego.