Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: lwiklinski w Grudzień 03, 2017, 19:51:45

Tytuł: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: lwiklinski w Grudzień 03, 2017, 19:51:45
Dobry wieczór,

Potrzebuje najnowszej wersji Serwis fiskalizacji zdalnej. Obecnie mam wersję 12.0.0.58849
Na Windows 10 najnowszy pełny instalator Insert 1.49 SP1 nie rozpakowuje mi na dysku C: folderu install.
Skąd mogę go wziąć?

Z uszanowaniem
Łukasz Wikliński
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Grudzień 03, 2017, 19:58:06
Po numerze wersji wnioskuję, że chodziło Ci o Serwer Urządzeń Zewnętrznych:

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/subiekt_nexo/ulepszenia/serwer_urzadzen_zewnetrznych.html
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: lwiklinski w Grudzień 03, 2017, 20:03:36
Dzięki za szybką odpowiedź.

Nie nie, właśnie chodzi mi o serwis fiskalizacji zdalnej.
Aktualizowałem Subiekta GT z 1.25 do 1.49 SP1

Mam drukarkę fiskalną podłączoną do serwera i chcę ją udostępnić klientowi.
Klient wyrzuca błąd przy podaniu adresu serwisu "Nie można pobrać listy drukarek z serwisu fiskalizacji, najprawdopodobniej trzeba zaktualizować wersję serwisu"
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Grudzień 03, 2017, 20:17:06
To czego wersję podałeś? SFZ nigdy takiej wersji chyba nie miało.
Poza tym SFZ nie jest już rozwijany i korzystanie z niego jest chyba mało sensowne.
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: lwiklinski w Grudzień 03, 2017, 20:20:21
Podałem wersję pliku instalatora SFZ.

Sugerujesz, że Serwer Urządzeń Zewnętrznych zastępuje teraz SFZ i można go użyć do Subiekta GT 1.49 SP1?
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Grudzień 03, 2017, 20:37:22
SUZ można użyć do wersji 1.49 - wymagany aktywny abonament

SFZ będziesz miał pobierając pełną wersję ze strony:
ftp://ftp.insert.com.pl/pub/demo/InsERT_GT/InsERT_GT.exe
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 03, 2017, 20:40:33
W tym instalatorze wersji 1.49SP1 z ftp jest SFZ w wersji jaką masz w załączniku.

Birds22 niczego nie sugeruje, on po prostu wie że serwis fiskalizacji zdalnej nie jest rozwijany od kilku lat, zastąpił go Serwer Urządzeń Zewnętrznych (SUZ), więc nowszej wersji niż ta z załącznika nie znajdziesz, bo jej nie ma.

Nie wiem na czym polega problem z wypakowaniem pełnej wersji (to co widzisz wypakowałem przed chwilą).
Aktualna wersja SUZ to 12.4 z 20.09.2017
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: lwiklinski w Grudzień 03, 2017, 20:51:15
Dziękuje Panowie za wsparcie.
Doczytałem w pomocy o SUZ, nie widziałem wcześniej info, że SFZ nie jest już wspierane.

Zainstalowałem SUZ i na wszystkich potrzebnych komputerach jest połączenie OK.

Jutro poproszę personel o potwierdzenie działania drukarki fiskalnej i potwierdzę tutaj.

Z pozdrowieniami
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 03, 2017, 21:14:17
Tylko trzeba wbić sobie i klientowi do głowy że musi mieć abonament na ulepszenia, bo inaczej SUZ przestanie działać w ogóle!
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: kloskak w Grudzień 16, 2017, 14:51:53
Witam,

Czy to znaczy że Serwis Fiskalizacji Zdalnej nie będzie działać na Subiektach powyżej wersji 1.49?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 16, 2017, 15:19:47
Nie, i nie mam pojęcia skąd taki błędny wniosek.
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Grudzień 16, 2017, 15:41:14
Dobry wieczór,

Potrzebuje najnowszej wersji Serwis fiskalizacji zdalnej. Obecnie mam wersję 12.0.0.58849
Na Windows 10 najnowszy pełny instalator Insert 1.49 SP1 nie rozpakowuje mi na dysku C: folderu install.
Skąd mogę go wziąć?

Z uszanowaniem
Łukasz Wikliński
Była taka wersja sygnowana jako 1_2_3  z 14-03-2016.

Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: Przemol w Luty 23, 2020, 23:47:45
Czy macie jakieś spostrzeżenia co do szybkości wydruków poprzez SUZ w stosunku do SFZ. Mnie się wydaje że wolniej to idzie na SUZ?
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 24, 2020, 00:07:10
Co to znaczy "mnie się wydaje" ? Przecież można zmierzyć czasy wydruków ? We wnioskach podaj tylko konfigurację komputera, na którym działa SUZ, jego wersję oraz weź pod uwagę pierwszy i kolejny wydruk (pierwszy może być wolniejszy)... Ja od kilku lat nie używam FZ, gdyż wile razy po prostu nie działała, teraz doszły ograniczenia funkcjonalne związane z wydrukiem numeru NIP...
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: Przemol w Luty 24, 2020, 00:27:45
SFZ miałem na poprzednim kompie a na nowym już nie instalowałem. Jeśli znów "będzie mi się wydawać" ze wolniej działa to doinstaluje w takim razie do testów.
Jeśli chodzi o konfiguracje kompa to Win10PROx64, 16RAM, dysk Samsung 860PRO SSD, procek I5-9600K.
Rozumiem że innych spostrzeżenia są takie, że nie działa wolniej ...
Tytuł: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: candy w Luty 24, 2020, 00:30:18
Niekoniecznie.
Mnie np mało interesuje porównywanie wydajności dwóch rozwiązań, z których jedno nie działa tak jak potrzebuję.
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 24, 2020, 09:00:00
Rozumiem że innych spostrzeżenia są takie, że nie działa wolniej ...

Skąd ten wniosek, przecież nikt się nie wypowiedział ?
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Luty 25, 2020, 10:13:02
Rozumiem że innych spostrzeżenia są takie, że nie działa wolniej ...
Ja jak przeszedłem na SUZ (chyba 2-3 lata temu) to faktycznie zauważyłem wydłużony czas. Każdy paragon był drukowany po ok 10-13 sek. od zapisu (klient potrafił być już za drzwiami, a dopiero wyjeżdżał paragon)
Po jednej z ostatnich aktualizacji SUZ i sterowników czas skrócił się do ok 2-3 sek. Pierwszy w dniu paragon i transakcja kartą idzie nieco dłużej (8-10 sek.)   
Wszystko na sprzęcie: i7, 16RAM, win10 (jedyny minus to baza na dysku HDD)
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 25, 2020, 10:33:44
Dodam, że nigdy (a rozwiązanie instalowałem u dziesiątek klientów, jeden wyjątek to praca zdalna na łączu z sieci komórkowej po stronie klienta, z programowym VPN'em, na wolnych laptopach) nie miałem tak tragicznych czasów przy SUZ'ie, w tym przy pracy zdalnej (przez internet), więc musiała być jakaś inna przyczyna...

Zwracam uwagę, że SUZ to jedyna możliwość obsługi drukarek fiskalnych w nexo, więc gdyby wszyscy użytkownicy programów mieli takie czasy wydruków to na forach by wrzało od wypowiedzi niezadowolonych użytkowników.... 
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Luty 25, 2020, 17:44:31
Może i była inna przyczyna. U mnie zadziałało po aktualizacji tych dwóch rzeczy. Ktoś wrzucił takie info na forum w jednym z tematów, że po aktualizacji przyspieszyło i faktycznie tak było.
Ja gdy zakupiłem nową drukarkę Posnet Thermal XL i ustawiłem SUZ to nie mogłem sobie poradzić z tymi czasami. Sam serwisant po podłączeniu i testach próbował ustawiać, ale ostatecznie się rozłożył ręce twierdząc, że parametry komputera i urządzeń są bardzo wysokie, więc wina tkwi w oprogramowaniu.
Tytuł: Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 25, 2020, 18:03:07
Może i była inna przyczyna. U mnie zadziałało po aktualizacji tych dwóch rzeczy. Ktoś wrzucił takie info na forum w jednym z tematów, że po aktualizacji przyspieszyło i faktycznie tak było.

Zmian było wiele, ale największe miały miejsce w wersji 16-tej.

Ja gdy zakupiłem nową drukarkę Posnet Thermal XL i ustawiłem SUZ to nie mogłem sobie poradzić z tymi czasami. Sam serwisant po podłączeniu i testach próbował ustawiać, ale ostatecznie się rozłożył ręce twierdząc, że parametry komputera i urządzeń są bardzo wysokie, więc wina tkwi w oprogramowaniu.

Kompetencje należy oceniać po efektach, a tutaj nawet nie było chęci, aby wyjaśnić problem...