Witam
Mam problem z ustawieniem by prawidłowo uzyskać wartość całkowitą "Razem do Zapłaty" równą poszczególnym cząstkowym kwotą 68,88 i zgadzały się poszczególne sumy kolumn: VAT, netto, brutto???
przykład:
ustawiam naliczane dokument liczony według cen brutto:
produkt 1 cena 48,88 wartość netto 39,74 kwota VAT 9,14 wartość brutto 48,88
produkt 2 cena 15,00 wartość netto 12,20 kwota VAT 2,80 wartość brutto 15,00
wartość netto 51,93 kwota VAT 11,95 wartość brutto 63,88
Razem do zapłaty : 63,88
jak zmienić by w pozycji 2 produkt cena 15,00 wartość netto 12,19 kwota VAT 2,81 wartość brutto 15,00
?
ustawiam naliczane dokument liczony według cen netto:
produkt 1 cena 48,88 wartość netto 39,74 kwota VAT 9,14 wartość brutto 48,88
produkt 2 cena 15,00 wartość netto 12,20 kwota VAT 2,81 wartość brutto 15,01
wartość netto 51,93 kwota VAT 11,95 wartość brutto 63,89
Razem do zapłaty : 63,89
jak zmienić by w pozycji 2 produkt cena 15,00 wartość netto 12,19 kwota VAT 2,81 wartość brutto 15,00
?
i jeszcze mam drugie pytanie jak ustawić by zapis i czy w ogóle jest prawidłowy przy płatności za pobraniem był:
zapłacono przelewem (pobranie płatne gotówką)
kupujący płaci gotówką, na konto ja mam wpływ jako przelew bo do tej pory zaznaczam zawsze jedną z dwóch opcji: Zapłacono przelewem lub zapłacono gotówką, a żadna z nich nie wydaje mi się prawidłowa w przypadku płatności za pobraniem?