Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kzfzary w Styczeń 03, 2019, 14:56:33
-
Witam!
1.Po inwentaryzacji cząstkowej wykonałem inwentaryzację zbiorczą, stan według komputera i magazynu zgadza się w 100%. Na wydruku inwentaryzacji zbiorczej niestety nie mam cen netto produktów, a w komputerze takowe widnieją, a moja księgowa oprócz stanów wymaga żeby takowa cena netto była. Czy brak cen netto na wydruku spowodowany jest brakiem rozchodu i przychodu?
-
Lepszy byłby chyba wydruk remanentu gdzie będzie to rozbite na dostawy.
A tak to wejdź w Administracja -> wzorce wydruków -> Inwentaryzacja zbiorcza -> zakładka zawartość i dodaj sobie kolumnę netto.
-
Nie mogę zmienić wartości. Rozumiem że mam zrobić tak - PPM> powiel i dopiero wtedy zmienić tam wartość?
-
Tak.
Nie mogę zmienić wartości. Rozumiem że mam zrobić tak - PPM> powiel i dopiero wtedy zmienić tam wartość?
Tak.
-
Odwieczny problem to brak znajomości podstaw obsługi programu i wynikające z tego mylenie inwentaryzacji z remanentem oraz w tym przypadku brak aktualizacji programu - dla najbardziej opornych w najnowszej wersji 1.55 podczas otwierania modułu inwentaryzacji zostały dodane linki do e-pomocy:
- https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1564,co-to-jest-inwentaryzacja-i-jak-ja-wykonac-w-subiekcie-gt.html (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1564,co-to-jest-inwentaryzacja-i-jak-ja-wykonac-w-subiekcie-gt.html)
- https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2978,subiekt-gt-podstawowe-zagadnienia-zwiazane-z-inwentaryzacja.html (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2978,subiekt-gt-podstawowe-zagadnienia-zwiazane-z-inwentaryzacja.html)
W skrócie - inwentaryzacja była zbędna, dla księgowości dostarcz remanent.