Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: szymekp111 w Styczeń 09, 2017, 14:40:44
-
Witam
Mam problem z inwentaryzacją. Zrobiłem cząstkową, następnie zbiorczą.
Wartość zbiorczej wynosi ( jakaś kosmiczna cyfra na minusie ). Natomiast gdy wejdę w tą zbiorczą już wartość jest mała na plusie.
Nie mogę usunąć tej inwent. zbiorczej. Pyta czy na pewno chcę usunąć, daje TAK, a następnie wyskakuje ( dymek - pusty komunikat SUBIEKT GT)
próbowałem z innego komputera, z innego konta, reset też nie pomaga.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim?
Proszę o pomoc
-
A jakie znaczenie ma IWc jej wartość? Ważny jest Remanent wyliczony po zatwierdzeniu IWz.
-
Najgorsze jest to ze w dokumencie nic nie moge zmienic, usunac tego dokumentu. Wersje mam 1.44
-
Nie zmienisz IWc, gdyż jest blokowany przez IWz. Jest to logiczna zależność. A z kolei nie usuniesz IWz gdy ta jest zatwierdzona i wykonana, gdyż powstały dokumenty powiazane.
Jeśli towar z PW i RW, powstałych z zatwierdzenia i wykonania IWz nie był euszany, to wystarczy wycofać zatwierdzenie IWz. Jeśli da się usunąć, to wtedy możemy usunąć IWz, co odblokuje IWc.
-
Właśnie nie jest zatwierdzona, a i tak nie mogę jej usunąć, kiedyś taka operacja to bez problemu przechodziła
-
Właśnie nie jest zatwierdzona, a i tak nie mogę jej usunąć, kiedyś taka operacja to bez problemu przechodziła
Skoro nie jest zatwierdzona i nie możesz jej usunąć, to przyczyna jest blizej nie znana, a bez tego raczej trudno coś wywnioskować. A przyczyn może być wiele, np. blokada okresu.
-
Chyba pozostaje dzwonić do Inserta chyba, że jeszcze zaktualizowanie subiekta może coś pomóc ? widziałem, ze jakaś nowa wersja teraz wyszła
-
A co mówi dostawca programu?
Oczywiście możesz dzwonić do Insertu (jeśli masz wykupionego telekonsultanta).
Możesz też skorzystać z usług któregoś z dobrych serwisantów.
Wybór należy do ciebie.
-
"odbudowanie indeksów"
takie coś trzeba przeprowadzić w Programie serwisowym ( Insert )
może ktoś będzie miał podobny problem
Pozdrawiam
-
Pyta czy na pewno chcę usunąć, daje TAK, a następnie wyskakuje ( dymek - pusty komunikat SUBIEKT GT)
Po jakim czasie w sekundach od potwierdzenia komunikatu pojawiał się dymek ?
-
to jest chwila
-
to jest chwila
Spytam raz jeszcze:
Po jakim czasie w sekundach od potwierdzenia komunikatu pojawiał się dymek ?
-
po 1 lub 2 sek
-
To dziwne, nie pasuje mi do znanych problemów wydajnościowych.
-
Zrobiłem wszystko według zaleceń konsultanta(odbudowę indeksów) , ale niestety nie pomogło.. dzisiaj od 8 znowu będę siedział na telefonie
-
Zrobiłem wszystko według zaleceń konsultanta(odbudowę indeksów) , ale niestety nie pomogło..
To co miała oznaczać ta wypowiedź, z której jednoznacznie wynika, że rozwiązało to Twój problem:
"odbudowanie indeksów"
takie coś trzeba przeprowadzić w Programie serwisowym ( Insert )
może ktoś będzie miał podobny problem
chociaż cały czas nie wierzyłem że pomogło:
To dziwne, nie pasuje mi do znanych problemów wydajnościowych.
dzisiaj od 8 znowu będę siedział na telefonie
Skoro wczoraj Ci nie pomogli to dlaczego zakładasz, że zrobią to dzisiaj ? Na prawdę takich problemów nie da się lub bardzo trudno jest rozwiązać przez sam telefon... Pozostaje mi powtórzy raz jeszcze:
Możesz też skorzystać z usług któregoś z dobrych serwisantów.
Wybór należy do ciebie.
-
wczoraj dostałem instrukcję od konsultanta, którą mogłem przeprowadzić dopiero po 19, więc byłem przekonany że to pomoże. Dzisiaj dostałem kolejne dwie instrukcję. Zaraz będę walczył. Jeśli coś pomoże to dam znać
-
wczoraj dostałem instrukcję od konsultanta, którą mogłem przeprowadzić dopiero po 19, więc byłem przekonany że to pomoże.
Widzę, że zderzyłeś się boleśnie z rzeczywistością...
Dzisiaj dostałem kolejne dwie instrukcję.
No jestem ciekawy co teraz wymyślili...
Jeśli coś pomoże to dam znać
Chętnie dowiem się czegoś nowego.
-
po jeszcze kilku próbach otrzymałem odpowiedź, że mam uszkodzoną bazę. ratunek - wysłać do nich ( skasują za tą operację, naprawią i odeślą )
-
Czyli po dwóch dniach walki doszedłeś do tego o czym piszemy od początku.
Tylko teraz będziesz musiał wysyłać bazę i odbierać, zamiast zrobić to na miejscu.
-
No to nie dowiedziałem się niczego nowego.
-
dowiedziałem się od konsultanta
"Bardzo mi przykro,ale nie jestem w stanie Panu pomóc"
-
dowiedziałem się od konsultanta
"Bardzo mi przykro,ale nie jestem w stanie Panu pomóc"
Ja powtarzam od czasu do czasu - "jaka cena usługi taka jakość"...
-
dowiedziałem się od konsultanta
"Bardzo mi przykro,ale nie jestem w stanie Panu pomóc"
A nie do tego zmierzałeś?
Robiłeś wszystko inaczej niż ci radzimy, więc nic dziwnego że i wynik inny.