Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: stobat w Marzec 03, 2016, 12:49:39
-
Witam
Przy sporządzaniu inwentaryzacji wyszły braki na magazynie i przy chęci zatwierdzenia inw. zbiorczej wysakuje komunikat o braku towaru na magazynie. Co jest konieczne aby tą inw. zatwierdzić?
Brak aktualnego abonamentu
-
Konieczne jest w zasadzie tylko jedno -towary który mają być zdjęte w wyniku zatwierdzenia inwentaryzacji, mają być dostępne na dzień inwentaryzacji.
Nie wystarczy że są dostępne teraz.
Subiekt pilnuje dostaw i nie można zdjąć z datą 31.12.2015 towaru pochodzącego z dostawy przyjętej w 2016.
Inwentaryzację należy zatwierdzać przed wykonaniem kolejnych ruchów w magazynie, a nie w wolnej chwili jak się ociepli ;)
-
Rzecz w tym że przy inwentaryzacji cząstkowej przy wczytaniu stanów magazynowych z dniem 31.12.15 jest pewna ilość towaru X załóżmy 10 a ja fizycznie posiadałem 5 i tak w przypadku kilku pozycji i teraz jak podaje stan jaki był rzeczywiście to wyskakuje komunikat rozchód wew - brak towaru w magazynie
-
Rozumiem, ale może przeczytaj jednak moją odpowiedź, dobrze?
-
Problem polegał na czym innym
Inw zrobiona zatwierdzona
Temat do zamknięcia
-
Problem polegał na czym innym
Inw zrobiona zatwierdzona
Temat do zamknięcia
To może podzielisz się na czym polegał ten problem?
To forum ma działać w dwie strony, nie tylko brać...
-
Borykam się z tym problemem i od jakiegoś czasu szuka informacji na tym forum niestety bezskutecznie.
-
Borykam się z tym problemem i od jakiegoś czasu szuka informacji na tym forum niestety bezskutecznie.
Nie napisałeś ani słowa o tym w jaki sposób wykluczyłeś problemy wskazane w tym wątku...