Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Rafał w Styczeń 15, 2016, 06:52:32

Tytuł: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Styczeń 15, 2016, 06:52:32
Witam-szukam pomocy.
Problem mam z inwentaryzacją zbiorczą,mianowicie-zrobiłem cząstkową,wykonałem zbiorczą i tu zaczyna się kłopot.
Przy zatwierdzeniu zbiorczej wyskazuje komunikat. This application has reqested the Runtimebto terminale it in an unusual way.
Nieznam się na informatyce,w czym jest problem?.Najnowsza wersja subiekta gt.windows 7
Tydzień pracy na marne? Z góry dzięki za pomoc
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 15, 2016, 09:01:24
Bez bazy danych będzie ciężko odpowiedzieć, więc najszybciej będzie odezwać się do serwisanta.
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Styczeń 15, 2016, 15:51:54
czyli problem poważny,bo serwisanta nie posiadam.
A dla odmiany czasami pojawia się komunikat  /nieprawidłowy wskaźnik/
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: candy w Styczeń 15, 2016, 16:33:19
Serwisanta nie trzeba posiadać.
Wystarczy się z nim skontaktować i skorzystać z jego usług  ;)
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 15, 2016, 21:24:07
czyli problem poważny,bo serwisanta nie posiadam.

Każdy chciałby, aby jego samochód się nie psuł i nie zużywał, ale niestety nie ma takiej możliwości, co jakiś czas musi trafić do serwisu...

A dla odmiany czasami pojawia się komunikat  /nieprawidłowy wskaźnik/

Czyli jakie dokładnie kroki poprzedzają taki komunikat ?
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Styczeń 16, 2016, 20:25:50
kroki-wykonałem inwetaryzację cząstkową,połączyłem w zbiorczom i gdy chcę zapisać,zatwierdźić to po kilku minutach kręcenia się kułeczka wyskakuję w wprawym górnym okienku chmurka z napisem nieprawidłowy wskaźnik i tyle.Tylko zauważyłem jedno-ja inwet.zbiorczą mam otwartą i zatwierdzam otwaty dokument to jest chmurka,a jak zatwierdzam prawym klawiszem myszki i tam jest zatwierdź to wyskakuje błąd opisany na popoczątku.No chyba dobrze napisałem.
Nic w poniedziałek dzwonię do insertu.
Tytuł: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: candy w Styczeń 16, 2016, 20:33:37
Masz wykupionego "Telekonsultanta"?
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Styczeń 16, 2016, 20:35:17
niestety nie
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Styczeń 16, 2016, 21:21:33
To nie dzwoń tylko szukaj serwisanta w "okolicy", do Insertu się nie dodzwonisz a nawet jeśli się uda będziesz "niemiło" zaskoczony (o zgrozo niewiedzą bądź też ignorancją) ...

link do serwisów ....
https://www.insert.com.pl/siec_sprzedazy/lista_partnerow.html
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Styczeń 16, 2016, 21:42:54

Każdy chciałby, aby jego samochód się nie psuł i nie zużywał, ale niestety nie ma takiej możliwości, co jakiś czas musi trafić do serwisu...



Ja bym raczej nie chciał ...  :)
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Styczeń 16, 2016, 23:08:43
... niewiedzą bądź też ignorancją ...

Z mojej niewielkiej wiedzy wynika, że to jest to samo :)
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja/problem
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Styczeń 16, 2016, 23:17:54
Niestety z praktyki Moich (M)ocodawców sprawa wygląda zupełnie inaczej...  :(