Autor Wątek: Inwentura po raz setny  (Przeczytany 1416 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nobbie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.45
Inwentura po raz setny
« dnia: Styczeń 23, 2018, 10:23:32 »
Witam, mam jeszcze jeden problem z inwenturą. Wiem, że zostało już dużo powiedziane w tym temacie, jednak poprawcie mnie jeśli się mylę, bo klient jest nieugięty.

Pracownicy zrobili 18 sztuk dokumentów IWc 18 grudnia zeszłego roku, po czym 19 grudnia przyszli do pracy i normalnie prowadzili sprzedaż. Inwenturę zbiorczą zatwierdzili 5 stycznia tego roku, z datą wczytania stanów magazynowych 18 grudnia. Teoretycznie, z tego co mówi manual, dokumenty PW i RW powinny zostać wygenerowane na podstawie stanów magazynowych z 18 grudnia. Jednak, powstał totalny bałagan. Nie robiłem póki co inwentury w ten sposób, dlatego pytam by się nie narobić przy ewentualnych poprawkach. Co w takim przypadku, zrobić inwenturę jeszcze raz, np. cząstkową partiami produktów i zatwierdzać zaraz po liczeniu towarów? W ten sposób będziemy mieli powiedzmy 10 dokumentów IWz, z których każdy będzie zatwierdzeniem danej partii produktów, a liczenie będzie się odbywało np. godzinę dziennie, a firma będzie mogła prawie normalnie funkcjonować?


Forum Użytkownikow Subiekt GT

Inwentura po raz setny
« dnia: Styczeń 23, 2018, 10:23:32 »