Powiedz o nas znajomym ;-) www.forumsubiekta.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Zrobiłęm aktualizację i teraz nie moge uruchomić programu. Pojawia sie komunikat o starej bazie danych. Gdy chce zaktualizować to musze wpisać hasło szefa. Tu sie pojawia problem bo go nie znam. Klienci czekają a ja jestem od pół godziny 13 w kolecje zeby sie dodzwonic do konsultanta. Co moge zrobić?
Jak zawsze polecam wszystko, w tym programy i abonament kupować od kogoś kto wie co sprzedaje i przekaże takie podstawowe informacje związane z danym produktem - aktualizacja nic nie kosztuje. Kosztuje abonament, który uprawnia do korzystania z "nowych płatnych" funkcjonalności, sprawdziłem i taką funkcjonalnością jest drukowanie tylko zaznaczonych pozycji z poziomu dokumentów.
Na pudełku jest nr na infolinie więc dzwonię Nie ma informacji, że to płatne. Problem z hasłem był błahy. Trzeba było zostawić puste pole.
[Natomiast konsultant po godzinnym oczekiwaniu stwierdził, że nie potrzebnie to aktualizuję bo bez abonamentu będę miał te same funkcje co w 1.34 i nic poza tym.
Kosztuje abonament, który uprawnia do korzystania z "nowych płatnych" funkcjonalności, sprawdziłem i taką funkcjonalnością jest drukowanie tylko zaznaczonych pozycji z poziomu dokumentów.