Dzień dobry,
Szukam rozwiązania jak poprawnie stworzyć kartotekę w subiekcie, która będzie składała się z kilku produktów.
Chciałbym, aby stan magazynowy był trzymany przez kartotekę główną, natomiast stan był zdejmowany przez różne produkty. Dla przykładu, na stan przyjmuję produkt PIZZA MROŻONA 100szt, tak też mam na FV zakupu jako jedna pozycja. Natomiast sprzedaję już w rozbiciu na produkty, czyli PIZZA MARGHERITA, PIZZA HAWAJSKA, PIZZA PEPERONI.
W tym momencie na dokumentach sprzedaży mam nazwę kartoteki głównej - PIZZA MROŻONA, a chciałbym doprecyzować nazwę, aby dokument sprzedaży przedstawiał dokładnie nazwę sprzedanego produktu. Posiadam własne kody SKU na podstawie, których przyjmuję dostawy i zamawiam towar oraz kody EAN przypisane do poszczególnych produktów w tym momencie nie wykorzystane w subiekcie.
Reasumując wewnątrz firmy posługujemy się kodami SKU bo z naszego punktu widzenia nie ma znaczenia jaką pizzę sprzedamy, ma dla nas znaczenie ile mamy na stanie danego towaru. Kody EAN są indywidualne, dla każdego jednego produktu, aby spełniały warunki produktyzacji np na Allegro. Tak wiec jedno SKU potrafi się składać sześciu EANów.
Próbowałem stworzyć komplet. Stworzyłem kartotekę w polu symbol podałem swoje SKU A990319, miała to być kartotek główna. Następnie stworzyłem poszczególne kartoteki podając w polu symbol kody EAN. Następnie w kartotece A990319 kartoteki z numerem EAN przypisałem jako składniki. Teraz już widzę, że komplety nie służą do tego czego potrzebuję.
Sprzedaje na rożnych marketplace oraz sklepie www. Produkt pizza to tylko przykład dla łatwego zobrazowania stanu rzeczy.