Autor Wątek: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)  (Przeczytany 9137 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Towarzysz

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 266
  • Reputacja +27/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.43 HF1, niebieskiPLUS
Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« dnia: Grudzień 16, 2010, 05:24:59 »
Witam!
Zapytam na forum, bo mój opiekun z InsERTa nie odbiera od paru dni telefonu...

Dodałem do kartoteki towary nową pozycje, nadałem nowy numer PLU, skróciłem nazwę towaru do 16 znaków nadałem kod kreskowy i próbowałem wysłać to na kasę fiskalną...

Dopóki nie była ufiskalniona to przyjmowała każdy nowy towar bez oporów, od ufiskalnienia nie chce przyjmować żadnego.
Po połączeniu i próbie przesłania towarów wypisuje komunikat błędu "BRAK TOWARU"

Kasa fiskalna którą używam to: Posnet Bingo HS Plus

Może ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją?

P.S. Tu jest link do strony z specyfikacją kasy Posnet Bingo HS, proszę admina aby nie potraktował tego linku jako reklamy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2010, 05:27:58 wysłana przez Marcin Domański »
Pomogłem? - kliknij "pomógł" pod moim awatarem lub rzuć okiem czy nie znasz odpowiedzi na moje pytania ;P

Offline Towarzysz

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 266
  • Reputacja +27/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.43 HF1, niebieskiPLUS
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 16, 2010, 17:43:30 »
OK skoro nikt nie znalazł odpowiedzi... To pomógł mi mój INSERwisanT :)
Otóż okazało się, żeby przesłać towary do kasy fiskalnej trzeba

Operacje w Subiekcie GT - Na karcie TOWAR (w module TOWARY I USŁUGI) na zakładce URZĄDZENIA:
1. Nadać im kod PLU
2. Nadać im kod kreskowy (który nie może zaczynać się od 0)
3. Nadać skróconą nazwę towaru - drukowaną na paragonie (do 16 znaków)
co zrobiłem przed założeniem wątku...

Ale to nie wszystko...
Po odpaleniu Kasiarza GT trzeba jeszcze:
W module KASY FISKALNE z menu konfiguracja uruchomić Kartę KODY PLU i tam ręcznie po przepisywać kody PLU z subiekta (Kolumna Kod PLU) do Kasiarza GT - czyli kolumny Nadany kod PLU)

Dopiero wtedy można wykonać synchronizacje Kasiarza GT z Kasą fiskalną.
Uruchamiamy na kasie fiskalnej 8 Komunikacja z PC, a w kompie kreator OPERACJE -> TOWARY -> PRZEŚLIJ TOWARY

Napisałem tego posta dla tych, którzy mieli by ten problem w przyszłości.
Pomogłem? - kliknij "pomógł" pod moim awatarem lub rzuć okiem czy nie znasz odpowiedzi na moje pytania ;P

Offline paw_wen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,4 HF1
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2017, 18:32:24 »
Witam

A co w odwrotnej kolejności, posiadam kasę Posnet Bingo HS 3.03 łączy się z Subiektem za pomocą sterownika Posnet Bingo HS 3.02  gdyż niema innego, jednak podczas operacji Import Towarów w kasiarzu, wyskakuje komunikat brak towarów.

Mam zaprogramowaną kasę którą programowałem ręcznie, teraz chciał bym ściągać sobie stany magazynowe z subiekta na koniec dnia sprzedażowego, powiem że  subiekt jest czysty nie mam zaprogramowanych żadnych towarów, chciał bym natomiast zaimportować je z kasy na której znajduje się około 700 PLU. Problem jak opisałem wyżej, może wie ktoś jak sobie z tym poradzić?

Dziękuję.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 12, 2017, 08:38:24 »
To znaczy co dokładnie zrobiłeś (opcja w programie) ?
Daniel, Białystok.

Offline paw_wen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,4 HF1
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2017, 16:20:38 »
Kasa fiskalna połączona z programem Subiekt GT ustawiłem stawki podatku VAT, grupy , jednostki miar, ceny . Podczas sprawdzania połączenia wyskakuje komunikat " Połączenie jest prawidłowe"
Następnie wykonałem raporty dobowy na kasie, i w kasiarzu wybrałem Operacje -> Towary -> Importuj, -> odznaczam wybór urządzenia -> klikam Dalej -> zakres importu odznaczam wszystkie, i rodzaje importowanych elementów też wszystkie. Wybieram wykonaj natychmiast i program wyświetla komunikat " Brak towarów"  kod 113

Offline m.pawlowski91

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 sp1 hf1
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 29, 2018, 13:04:55 »
Witam,
Mam identyczny problem jak kolega powyżej:

"Kasa fiskalna połączona z programem Subiekt GT ustawiłem stawki podatku VAT, grupy , jednostki miar, ceny . Podczas sprawdzania połączenia wyskakuje komunikat " Połączenie jest prawidłowe"
Następnie wykonałem raporty dobowy na kasie, i w kasiarzu wybrałem Operacje -> Towary -> Importuj, -> odznaczam wybór urządzenia -> klikam Dalej -> zakres importu odznaczam wszystkie, i rodzaje importowanych elementów też wszystkie. Wybieram wykonaj natychmiast i program wyświetla komunikat " Brak towarów"  kod 113"

U mnie sytuacja wygląda tak, iż miałem awarię komputera i straciłem całą bazę danych. Jedynie źródło chociaż samych towarów to kasa fiskalna, na której odbywa się sprzedaż. Poprzez powyższy błąd nie mogę zaimportować towarów z kasy do Subiekta.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 29, 2018, 13:15:38 »
Uruchomić Kasiarza, zaznaczyć kasę fiskalkną, spod prawego wybrać Zarządzanie synchronizmem. Jak się otworzy okienko, to kliknąć F1 i doczytać.

Offline m.pawlowski91

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 sp1 hf1
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 29, 2018, 13:36:48 »
"Uruchomić Kasiarza, zaznaczyć kasę fiskalkną, spod prawego wybrać Zarządzanie synchronizmem. Jak się otworzy okienko, to kliknąć F1 i doczytać."

Niestety nie ma tam odpowiedzi na poszukiwany przeze mnie i kolegę problem.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 29, 2018, 20:28:32 »
W jakiej wersji jest program, w jakiej sterowniki, jaki sterownik został wybrany, jaka to kasa ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 29, 2018, 20:28:32 »