Autor Wątek: Kategoria dokumentu  (Przeczytany 2140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pack01

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.28
Kategoria dokumentu
« dnia: Sierpień 30, 2019, 13:02:09 »
Dzień dobry,

Prowadzę sklep internetowy i mam powiązany Presta Shop z Subiektem (wersja 1.51 HF1). Ostatnio chcieliśmy wprowadzić kategorie dokumentów aby rozdzielić przychody w zależności od tego skąd jest zamówienie. Zleciliśmy stworzenie takich powiązań, ale kategoria dokumentu jest zaczytana tylko do zamówienia. Gdy wybieram w "zamówieniach od klientów" zrealizuj > zrealizuj jako rachunek, w utworzonym rachunku nie ma już zaznaczonej kategorii dokumentu. Finalnie wprowadziliśmy powiązania które nic nam nie dają bo rachunki nie mają zaznaczonej kategorii. Firma która wprowadziła nam to rozwiązanie poddała się, bo nie umieją tego zrobić. Czy może w Subiekcie są jakieś ustawienia które by umożliwiły pozostawienie kategorii dokumentu z zamówienia na rachunku?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.

pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kategoria dokumentu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2019, 13:51:10 »
To są relatywnie proste rzeczy do zrobienia, jesteś na forum od 2012 roku więc było trochę czasu, aby nawiązać współpracę z kimś, kto radzi sobie z takimi potrzebami...

Potrzebne jest rozwiązanie dodatkowe, które przeniesie kategorię z zamówienia na realizowane dokumenty (pełny automat podczas wystawiania dokumentu lub przed uruchomieniem zestawienia). W przypadku zainteresowania takim rozwiązaniem zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Kategoria dokumentu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2019, 13:51:10 »