Cześć wszystkim
Pracuję w małej firmie handlowej. Od niedawna używamy Subiekt GT i niestety mimo, że już jakiś czas na nim pracuję to mam trochę problemów. Kiedy zakupiliśmy Subiekta, musiałem sam do wszystkiego dochodzić, mimo że wcześniej nie miałem od czynienia z podobnymi programami. Niestety szefowa nie wysłała mnie na żadne szkolenie, a kiedy występowały jakieś problemy to musiałem opierać się często na intuicji lub wiedzy z Internetu. Jesteśmy dość nową firmą, a dla szefowej to pierwszy własny biznes, dlatego jestem wyrozumiały, ale nie podoba mi się, że bagatelizuje częste problemy i daje mi wolną rękę do używania programu. Więc postanowiłem zadać tu kilka ważnych dla mnie pytań, bo nie chcę bagatelizować swojej niewiedzy. A więc:
1. Czy da się usuwać towary w programie? Jeśli nie, to jaki jest najlepszy sposób, żeby się ich "pozbyć" tak żeby nie zaśmiecały mi bazy towarów, które są nadal w użyciu?
2. Czy przy wprowadzaniu towarów do magazynu powinienem uzupełniać wszystkie pola, to znaczy ceny zakupu itd czy wystarczy po prostu wprowadzić nazwę, kody i ceny sprzedaży?
3. Kiedy wystawiam dokument RW to w szablonie wypełniam wszystkie potrzebne pola, łącznie z ceną netto, wartością itd, ale niestety po wydrukowaniu dokumentu większość kolumn ma wartość 0. Nie potrafili mi pomóc w dziale pomocy Subiekta i nie mam pojęcia co z tym mogę zrobić.
4. Mam kilka towarów, których omyłkowo wprowadziłem za dużo na magazyn, co mogę z tym teraz zrobić, żeby zdjąć je ze stanów?
5. Czy mogę w dowolnej chwili zmieniać nazwę towaru? Miewałem takie sytuacje, że nazywałem towar tak żeby było jasne dla mnie i dla klienta co to jest, ale często na fakturach zakupu nazwa była inna niż wprowadzona przeze mnie przez co księgowa miała potem problemy w rozeznaniu.
6. W jaki sposób powinienem wystawiać fakturę? Obecnie najpierw wystawiam paragon, a następnie fakturę do paragonu, czy tak jest dobrze? Bo kiedyś wystawiłem kilka razy tylko fakturę i normalnie program zdejmował mi ze stanu towar, ale potem nie dało się wystawić paragonu i był jakiś problem potem z podsumowaniem sprzedaży.
7. Plus czy macie jakieś rady dla mnie jako nowego użytkownika?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i rady.