Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Kaczor w Marzec 17, 2016, 08:55:46

Tytuł: Kody kreskowe - początek pracy
Wiadomość wysłana przez: Kaczor w Marzec 17, 2016, 08:55:46
Nadszedł czas, żeby wprowadzić do systemu kody kreskowe i zacząć na nich działać. Chciałbym się upewnić, czy moje rozumowanie jest dobre:

1. Skaner przy komputerze gdzie wprowadzamy dane - do uzupełnienia bazy danych istniejącej, oraz wprowadzania nowych produktów z uzupełnieniem wszystkich danych w kartotece.
2. Kolektor danych dla magazyniera - do przyjmowania dostaw. W późniejszym czasie również do "kolekcjonowania" zamówień do realizacji, do robienia zakupów przez klientów biznesowych (przy udziale naszego pracownika).

Nie wiem czy w tym wszystkim skaner jest potrzebny czy nie, ale widziałem u moich klientów, że korzystają ze skanera i kolektora. Jak po prostu są dostawy nowego towaru to dziewczyny w biurze tworzą kartoteki i uzupełniają tam wszystkie dane. A rotacja nowości u nas jest bardzo duża. Przejrzałem historię forum i trochę sprzętu tu się przewinęło. Ale może jest coś czego należy się wystrzegać, żeby się nie naciąć że będą problemy ;)

Niestety nie dysponuję dużym funduszem i stąd moje pytanie - czy warto kupić używane kolektory danych i na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie?
Tytuł: Kody kreskowe - początek pracy
Wiadomość wysłana przez: candy w Marzec 17, 2016, 09:03:55
Na to czy pracuje z Subiektem, a jeśli tak to czy odpowiednie oprogramowanie jest w pakiecie czy trzeba będzie dokupić i za ile.
Tytuł: Odp: Kody kreskowe - początek pracy
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Marzec 17, 2016, 09:28:36
Niestety nie dysponuję dużym funduszem i stąd moje pytanie - czy warto kupić używane kolektory danych i na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie?

Jeśli chodzi o używane to odradzam, chyba, że będą to aktualnie produkowane, sporadycznie używane urządzenia i to w taki sposób, gdzie nie był nadmiernie eksploatowany ekran (jeden z klientów ma do odsprzedania Honeywell Dolphin 6500 z czytnikiem laserowym, WiFi i oprogramowaniem, używany sporadycznie, gdyż kupił o jedno urządzenie za dużo). Niestety w większości są to stare, wolne urządzenia, mocno wyeksploatowane, gdyż jak by nie patrzeć pracują zwykle w ciężkich warunkach.

Poza tym jak napisał @candy - urządzenie to jedno, a oprogramowanie, które będzie z nim współpracowało do drugie i z tym może być największy problem.