Autor Wątek: Remanent - nieaktualne dane?  (Przeczytany 1784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aqff

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
Remanent - nieaktualne dane?
« dnia: Styczeń 06, 2020, 22:30:16 »
Cześć,

Nie radzę sobie z wykonaniem remanentu, mam wrażenie że pokazuje mi w nim nieaktualne dane.

Jakiś czas temu specjalista od subiekta odzyskiwał mi dane. Udało mu się, ale pozostawił po całym procesie delikatny bałagan - jakim jest nowy przedział cenowy. Przedział nazywa się "cena", wcześniej używałem przedziałów: "hurtowa zakupu", oraz "hurtowa sprzedaży".

Remanent chciałem poprzedzić operacją szybkiej inwentaryzacji, jednak po wykonaniu, na liście pojawiły się produkty z zerową ceną kartotekową. Problemem prawdopodobnie był ten nowy przedział cenowy - uzupełniłem więc ceny dla tych produktów w zakładce Towary i Usługi, po czym uruchomiłem proces ponownie. Tym razem się udało - wszystko wygląda jak trzeba.

Po wykonaniu inwentaryzacji przeszedłem do wyliczenia remanentu (na dzień bieżący) i tutaj pojawił się znowu ten sam problem co podczas szybkiej inwentaryzacji. Na liście widnieją pozycje z zerową ceną magazynową (te same, które już poprawiałem przed wykonaniem szybkiej inwentaryzacji).

Prawdopodobnie robię coś nie tak, próbowałem wyszukać rozwiązania na własną rękę, ale nawet nie bardzo wiem jak mam opisać swój problem - dlatego postanowiłem stworzyć wątek i poprosić o pomoc subiektową społeczność.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17087
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Remanent - nieaktualne dane?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2020, 23:02:16 »
Wykładasz się na podstawach obsługi programu, poszukaj informacji (pomoc do programu, forum) o cenach sprzedaży, cenie kartotekowej i cenie magazynowej lub zamów szkolenie... Ceny sprzedaży, w tym cena kartotekowa NIE mają bezpośredniego związku z remanentem, on wynika z cen magazynowych... Bez zajrzenia w dane też ciężko coś doradzić - czy przez inwentaryzacją były towary z zerową ceną, jeśli tak to należało je usunąć wcześniej i wykonać wcześniej inwentaryzację zerującą magazyn, jeśli pojawiły się po inwentaryzacji to znaczy, że źle ją wykonałeś i nie wyceniłeś towarów przy ich przyjmowaniu na magazyn, należy to poprawić. Skoro po naprawie został jakiś bałagan to nie robił tego ktoś, kto się nie zna, należało zgłosić się do kogoś innego, w tej chwili jest to jedna wielka niewiadoma.

ps.
Widzę (http://forumsubiekta.pl/subiekt/szybka-inwentaryzacja-brak-towarow-w-magazynie/msg92565/#msg92565), że przez rok nic nie zrobiłeś pomimo zaleceń i ostrzeń, wyjątkowo mocno starasz się o problemy...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2020, 23:04:25 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Remanent - nieaktualne dane?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2020, 23:02:16 »