Witam,
nie wiem czy był taki temat.
Sprzedajemy łóżka do samodzielnego montażu, często przy wysyłce coś się uszkadza i trzeba wysłać do klienta nową część i zdekompletować dobry produkt na magazynie,
przesuwamy go wtedy na niekompletne i oczekuje on tam na tą część aż przyjdzie ona od producenta. Niestety z wieloma producentami już zakończyliśmy współpracę i nie możliwe jest ponowne skompletowanie tego produktu.
Podczas inwentaryzacji nie wyzerowaliśmy magazynu z niekompletnymi produktami i pomyłkowo dopisaliśmy realny stan niekompletnych, wartość znacznie wzrosła i teraz mamy wartość 200 tys. zł na magazynie niekompletne.
Czy jest jakiś sposób aby księgowo to sciągnąć z magazynu? Chodzi o to że jak zrobimy ponowną inwentaryzację pod koniec roku to zniknie za dużo towaru, obecnie realna wartość niekompletnych to około 20 tyś. wiec jak pod koniec roku zniknie 180 tyś to urząd skarbowy może się przyczepić gdzie jest ten towar.
Proszę o o pomoc bo sytuacja jest poważna.