Czołem!
Raczkuję dopiero z Subiektem, ale niestety musiałem przenieść się na bardziej skomplikowany system, bo dotychczasowy zupełnie nie ogarniał faktur usługowych i magazynu jednocześnie.
Prowadzę dość rozbudowany magazyn towarów 'handlowych' (działalność usługowa w branży budowlanej) i wykonując usługę z materiałem zakańczam ją poprzez wystawienie F-VAT przy użyciu kompletów, żeby zaciągało mi również towar z magazynu. Wszystko ładnie działa, ale w związku z tym, że tworzone są dokumenty magazynowe, wykonany komplet musi już pozostać w magazynie. Po kilkunastu wykonanych usługach zaczęło mi to tworzyć pewien chaos, bo na liście towarów w Mag Głównym mam wymieszane towary zmagazynowe i jednocześnie wykonane komplety.
1. Czy istnieje możliwość 'magazynowania' kompletów na osobnym magazynie (nazwałbym go, załóżmy, 'komplety usługowe')? Komplety tworzyłbym tam i montował je z towarów zaciąganych z Mag Głównego.
2. Czytałem wcześniej na forum, że po zmontowaniu kompletu i wystawieniu na niego F-VAT powinienem otrzymać fakturę i RW. W wydruku po wystawieniu faktury dostaję fakturę i WZ-auto. Tak powinno być? Do WZ musiałby być chyba normalny dokument sprzedaży na 23% VAT?
Z góry dzięki!
Edit: Sprawa nr 1 została już rozwiązana :-). Pozostaje kwestia sprawy numer 2.