Witam użytkowników forum!
Mam następujący problem. Kilka dni temu zainstalowałem w firmie terminal płatniczy Verifone VX520. Terminal działa poprawnie. Jest podpięty do sieci LAN. Próbowałem go skonfigurować używając instrukcji ze strony
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1471,jak-skonfigurowac-terminal-platniczy-w-insert-gt.htmlNiestety kiedy w kasiarzu próbuję sprawdzić połączenie wyskakuje błąd 'Brak połączenia'.
Nie zmieniałem konfiguracji terminala, jest tak jak zainstalował go człowiek który go dostarczył.
Wyłączyłem również zaporę sieciową.
Terminal mogę swobodnie pingować.
Jedyny szczegół który mi nie pasuje to to, że na wydruku z terminala pisze, że komunikuje się za pomocą portu UDP, a w subiekcie można ustawić port TCP.
Nie mam koncepcji co może być nie tak. Konfigurację sprawdzałem kilkukrotnie, ale oczywiście mogłem coś przeoczyć.
Zamieszczam wszystkie potrzebne zrzuty ekranu.
Subiekt jest w wersji 1.51 HF1.
Z góry dziękuję za pomoc.