Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: mograffa w Marzec 14, 2018, 09:51:34
-
Dzień dobry
Proszę Państwa o pomoc mianowicie muszę wysłać faktury oraz korekty elektronicznie (jestem w fazie testowej) do sieci Selgros przy pomocy inDodatki-komunikacja z EDI (sprzedaż) 2.2.9.-Faktury
I jak widać w screenie nie wczytują mi się numery artykułów oraz dane adresowe sklepu. Numery artykułów mam wpisane w towarze w polu własnym.
Czy to może być kwestia poprawnego skonfigurowania tego dodatku?
Bardzo proszę o pomoc :)
-
Myślę że to pytanie powinieneś skierować do producenta tego dodatku.
-
dziękuję za podpowiedź :)
miałam nadzieję że ktoś miał taki problem...
-
Lepszym miejscem na umieszczenie nr artykułów byłoby pole dostępne bezpośrednio na wydruku.
Odnośnie danych odbiorcy, to służą do tego faktury z płatnikiem i odbiorcą, tyle, że nie ma takich tekstowych, tylko graficzne.
-
Lepszym miejscem na umieszczenie nr artykułów byłoby pole dostępne bezpośrednio na wydruku.
Odnośnie danych odbiorcy, to służą do tego faktury z płatnikiem i odbiorcą, tyle, że nie ma takich tekstowych, tylko graficzne.
Z wydrukiem nie mam problemów - tylko z przesłaniem elektronicznym przez dodatek insolutions :)
-
Lepszym miejscem na umieszczenie nr artykułów byłoby pole dostępne bezpośrednio na wydruku.
Odnośnie danych odbiorcy, to służą do tego faktury z płatnikiem i odbiorcą, tyle, że nie ma takich tekstowych, tylko graficzne.
Z wydrukiem nie mam problemów - tylko z przesłaniem elektronicznym przez dodatek insolutions :)
A na to odpowiedział Wam już @candy:
Myślę że to pytanie powinieneś skierować do producenta tego dodatku.
-
Lepszym miejscem na umieszczenie nr artykułów byłoby pole dostępne bezpośrednio na wydruku.
Odnośnie danych odbiorcy, to służą do tego faktury z płatnikiem i odbiorcą, tyle, że nie ma takich tekstowych, tylko graficzne.
Z wydrukiem nie mam problemów - tylko z przesłaniem elektronicznym przez dodatek insolutions :)
A na to odpowiedział Wam już @candy:
Oczywiście - dlatego zamykam wątek - dziękuję za pomoc :)
Monika
Myślę że to pytanie powinieneś skierować do producenta tego dodatku.