Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: mrximry w Styczeń 22, 2012, 22:28:13
-
Witam,
Witam wszystkich serdecznie. Postanowiłem napisac posta, ponieważ mam problem z wydrukiem w SubiekcieGt. Mam wersję 1.22, która jak zauważyłem gryzie się z innym programem wykorzystującym CR. Gdy ta aplikacja jest zainstalowana (Voyager) to w subiekcie nie można wyświetlić podglądu wydruku ani nic wydrukować - program się wiesza, robi się biały i zamyka. Pomaga odinstalowanie aplikacji Voyager, restart budy i naprawa/reinstalacja Subiekta - wtedy wszystko działa. Gdy jest zainstalowany nie pomaga reinstalacja Subiekta, ani inne cuda. Problem nie jest oczywiście zaiązany z bazą (archiwizacja/dearchiwizacja) czy z systemem. Liczę, że ktoś podpowie na jakie wpisy w rejestrze zwrócić uwagę, lub które pliki CR mogą odpowiadac za wydruk, aby je zachowac i podmienić. Na infolini każą odinstalować oprogramowanie powodujące konflikt. Czy nowsza wersja Subiekta ma szanse pomóc?
Pozdrawiam
-
Daj link do tego programu.
Jaki masz system operacyjny ?
Nowa wersja Subiekta raczej nic nie zmieni, gdyż NIESTETY Insert od lat nic nie zmieniał w wydrukach i nie zamierza w najbliższym czasie, ale spróbować na boku zawsze można.
-
To samo się dzieje z zainstalowanym Crystal Reports
-
doinstaluj SP3 do wersji 8.5
-
Witam,
Link do programu: http://www.info.voyager.pl/
System operacyjny to Windows7, choć na XP też są takie same problemy,
CR było przeinstalowane na 11 i inne zabawy. SP3 do CR 8,5 też było próbowane - wyskakiwały błędy, że najpierw należy zainstalować oryginalny produkt.
Przepraszam za brak zainteresowania problemem - dużo pracy, jednak dalej mi zależy na jego rozwiązaniu.
Pozdrawiam
-
instalacja serwice packa 3 do CR rozwizuję ten problem i pod windowsem XP i Vistą i Windowsem 7.
-
Witam,
Proszę uściślić, którego ServicePacka? cr85win_en_sp3 ? Bo przy instalacji na Win7 64 wywala błąd, w stylu - nie może znaleźć oryginalnie zainstalowanego produktu.
Pozdrawiam
-
bo trzeba jeszcze miec tego crystala 8.5 zainstalowanego
ale wg mnie jest inny problem
-
Biniew podziel się :)
-
zobacz czy to pomoze
z katalogu program files\insert\insertgt przekopiowac
P2soledb.dll do windows\crystal (musza byc te same pliki)
-
Podmiana plików połowicznie rozwiązuje problem. Po zmianie jest możliwość wydruku lecz dalej jest problem z podglądem.
Czy istnieje możliwość korzystania z obu programów bez konfliktu ?
Wersja CrystalReports 8.5.0.217 bez SP3. Niestety innej wersji nie udało się zdobyć.
-
Podmiana plików połowicznie rozwiązuje problem. Po zmianie jest możliwość wydruku lecz dalej jest problem z podglądem.
Czy istnieje możliwość korzystania z obu programów bez konfliktu ?
Wersja CrystalReports 8.5.0.217 bez SP3. Niestety innej wersji nie udało się zdobyć.
Jesli masz legalną wersję CR 8,5 to mogę Ci udostepnić samo SP3.