Witam, miesiąc używania Subiekta już za mną, jestem super zadowolony. Nadszedł koniec miesiąca w związku z tym, aby wyliczyć zysk trzeba wprowadzić faktury kosztowe.
Najlepszym sposobem będzie pewnie wprowadzenie 1 zbiorczej faktury zakupowej, a w niej koszty z lutego jako usługi jednorazowe, sek w tym, że wszystkie fv spłynął powiedzmy do 10 marca, aby w zestawieniach mieć ujęte koszty do lutego muszę taką fv kosztową wprowadzić z datą lutową powiedzmy 29 luty, a co z chronologią dokumentów wtedy?
Jaki typ zestawienia będzie najlepszy do podliczenia czystego zysku za miesiąc uwzględniający zysk ze sprzedaży towarów oraz wspomniane koszty? Próbowałem podliczenie sprzedaży wg okresów jest OK, ale wtedy ręcznie trzeba odjąć koszty. Proszę podpowiedzieć jak państwo to robicie u siebie? Co z zusem wprowadziłem go jako dokument kasowy KW -czy będzie widoczny ten wydatek w zestawieniach?
Pozdrawiam serdecznie.