Autor Wątek: Subiekt GT Windows 7 > Windows 10  (Przeczytany 3176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sebush

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.61 HF2
Subiekt GT Windows 7 > Windows 10
« dnia: Marzec 04, 2020, 09:29:55 »
Witam

Po aktualizacji z Windows 7 do Windows 10 mam problem z Subiektem. Program sam w sobie pracuje bez zarzutu, natomiast np podczas wystawiania paragonu, faktury czy wprowadzania faktury zakupu dłużej wyszukuje produkt, występuje jakby takie przycięcie na 1-2s. Problem występuje przy wyszukiwaniu ręcznym jak i przy korzystaniu z czytnika kodów kreskowych. Na windows 7 nie było takiego problemu - produkty wczytywało w momencie. Według mnie jest problem połączenia z bazą. Dodam też, że występuje on na komputerze na którym jest baza jak i na kliencie. Zapora wyłączona. Jedyne co udało mi się wyszukać na temat rozwiązania tego problemu to odbudowa ineksów, ale to nic nie dało. Dodam jeszcze, że baza ma około 7-8 tysięcy produktów.

Wersja SQL:
SQL Server Express Edition (64-bit)
12.0.5000.0 (SP2)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT Windows 7 > Windows 10
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2020, 12:39:53 »
Jedyne co udało mi się wyszukać na temat rozwiązania tego problemu to odbudowa ineksów, ale to nic nie dało.

Wiele, wiele razy sam pisałem: jeśli na problemy wydajnościowe nie pomaga odbudowa indeksów to należy sprawdzić co się dzieje i poszukać przyczyny.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt GT Windows 7 > Windows 10
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2020, 12:39:53 »