Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: zielePL w Sierpień 22, 2017, 12:10:09
-
Witam, otrzymałem korektę faktury zakupu po reklamacji. Ale w serwisie zaginął paragon od klienta czyli nie mam jak zrobić zwrotu detalicznego co z kolei powoduje, że nie mam jak zrobić korekty. Kopii paragonu tez nie mam jak wydrukować.
Jak wciągnąć taką korektę do programu ?
-
Witam, otrzymałem korektę faktury zakupu po reklamacji. Ale w serwisie zaginął paragon od klienta czyli nie mam jak zrobić zwrotu detalicznego co z kolei powoduje, że nie mam jak zrobić korekty. Kopii paragonu tez nie mam jak wydrukować.
Jak wciągnąć taką korektę do programu ?
Można zrobić korektę lub zwrot do nieistniejącego, ale wypadało by podać nr dokumentu oryginalnego.
-
Dlatego pytam czy ktoś zna inna metodę :)
-
A co Ci przeszkadza w tym co napisał Aldo?
-
pewnie to ze nie wie co wpisac w tym nieistniejacym:-)
-
Boję się żeby mi się US nie dowalił do tego że przy zwrocie nie ma paragonu albo że numer coś nie tak
-
Boję się żeby mi się US nie dowalił do tego że przy zwrocie nie ma paragonu albo że numer coś nie tak
Sprzedałeś coś na paragon, ale ten paragon zginął, to niefrasobliwość obsługi. Ale wiesz co było na tym paragonie i kiedy? Jeśli ak, to towary, znajdź ten towar o podejrzyj w Informatorze dokumenty do niego wystawione. Masz datę, to i numer na widelcu. Czyli masz paragon do którego mozesz wystawić ZW. Fizyczny paragon nie jest potrzebny przy zwrocie.
-
Wszystko fajnie. wiem że mogę go poszukać w komputerze ale w moim przypadku tylko od 1 stycznia 2017 bo wcześniej nie używaliśmy subiekta tylko samej kasy fiskalnej. a zakup był w zeszłym roku.
-
Wszystko fajnie. wiem że mogę go poszukać w komputerze ale w moim przypadku tylko od 1 stycznia 2017 bo wcześniej nie używaliśmy subiekta tylko samej kasy fiskalnej. a zakup był w zeszłym roku.
Jak sie opisuje sytuację po kawałku, to dostaje się odpowiedzi też po kawałku.
Wystaw ZW do nieistniejącego i podaj jakiś prawdopodobny numer.
-
Ok dzięki za pomoc, opiszę jeszcze ZW że paragon został zagubiony i myślę że wystarczy
-
Ok dzięki za pomoc, opiszę jeszcze ZW że paragon został zagubiony i myślę że wystarczy
Nie opisuj, zwrot paragonu przy reklamacji nie jest obowiązkowy. A po co pokazywać drobne błędy.
-
a to nalezy jeszcze wypelniac?
http://www.druki.gofin.pl/ewidencja-zwrotow-towarow-i-uznanych-reklamacji,wzor,754,33.html
-
a to nalezy jeszcze wypelniac?
http://www.druki.gofin.pl/ewidencja-zwrotow-towarow-i-uznanych-reklamacji,wzor,754,33.html
W przypadku pracy na Subiekcie (i nie tylko) takim dokumentem jest wydruk ZW podpisany przez klienta.
Jeśli jest tego więcej, to można zmodyfikować zestawienie sprzedaż wg asortymentu - dołożyc kolumnę z nr dolumentu.
Ale podstawą jest wydruk ZW.
PS. W ZW dokładnie tak samo jak w KFS musi być podana przyczyna zwrotu.
-
Są dostępne dwa zestawienia generujące ewidencje zwrotów, nazwy zaczynają się od "Ewidencja zwrotów...".
-
Są dostępne dwa zestawienia generujące ewidencje zwrotów, nazwy zaczynają się od "Ewidencja zwrotów...".
Przegapiłem, szukałem pod literką S od Sprzedaży :)