Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Marucha w Luty 16, 2018, 16:23:38
-
nie wiem czy dobrze nazwałem temat ale mam pytanie do znawców subiekta.
mój klient sprzedał na fakturę jakiś towar klientowi X, towar wrócił z reklamacją.
Mój klient odesłał wadliwy towar z reklamacją do hurtowni Y, hurtownia zrobiła korektę faktury zakupu, a następnie wystawiła nową fakturę sprzedaży na ten sam towar tylko w innej cenie.
jak to wprowadzić do subiekta ( fakturę krygująca zakupu z Y i potem tę nową fz Y ) , żeby nie trzeba było robić korekty faktury sprzedaży dla klienta X ( u klienta to jest tylko wymiana towaru na gwarancji).
czy zrobić korektę do nie istniejącej faktury , a potem rw na towar z drugiej FZ?
-
Nazwa tematy kiepska, zaproponowane rozwiązanie w porządku... Rozumiem, że jest Niebieski do wskazania dostawy...
-
A jakie znaczenie dla klienta ma cena zakupu wymienionego towaru?
Jeśli wymieniasz towar, to dostaje sztuka za sztukę, ew. z dokumentem RW, jeśli przy przyjęciu był wystawiony PW.