Autor Wątek: mikroSubiekt traci połączenie z bazą.  (Przeczytany 1600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kruszyn

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiektGT
mikroSubiekt traci połączenie z bazą.
« dnia: Sierpień 02, 2018, 16:58:02 »
Czeeść :)
Nie wiem czy mogę w tym miejscu ale spróbuje bo trochę nie wiem już gdzie leży problem.
Sytuacja wygląda tak .. wystawiamy fakturę w mikroSubiekcie. W trakcie wpisywania towaru robimy sobie przerwa ( telefon, jakiś klient) po kilku min. wracamy do dokumentu i próbujemy dokończyć wypisywanie i wywala komunikat o utracie połączenia z bazą. Program trzeba wyłączyć i od nowa. Sytuacja taka miała miejsce na starym sprzęcie i niestety powtarza się na świeżo zainstalowanym systemie na nowym kompie. Powyłączane są wszelkie oszczędności energii, hibernacje itd. Baza jest lokalnie na kompie. Problem występuje zazwyczaj w momencie przerwania wystawiania dokumentu. Nie zauważyliśmy takiego zachowania kiedy program jest tylko uruchomiony i nie wykonujemy na nim żadnej operacji. Wersja mikro  najnowsza, system win10.
Podpowiedzcie coś jeżeli możecie bo zaczyna być to irytujące.

Pozdrawiam


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17197
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: mikroSubiekt traci połączenie z bazą.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2018, 17:25:58 »
No średnie miejsce, gdyż to nie nie jest forum mikroSubiekta... Podobne problemy w GT wynikają z zrywania połączenia sieciowego, aby to wykluczyć należy wyłączyć protokół TCP-IP w serwerze SQL, temat wielokrotnie poruszany na forum.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: mikroSubiekt traci połączenie z bazą.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2018, 17:25:58 »