Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: eudemon w Luty 19, 2019, 22:47:44
-
Czy można wystawić korektę do paragonu i jak to zrobić? Jeśli nie, to jaki dokument wystawiać rozliczając zwrot towaru sprzedanego na paragon?
-
Po prostu zwrot detaliczny
-
A paragon z drukarki fiskalnej podepnij pod dokument który wydrukujesz, i daj księgowej żeby wystornowała przychód w papierach.
-
Dobrze też by klient podpisał się na zwrocie. My w firmie mamy protokół zwrotu z danymi klienta do wypisania.
-
Dobrze też by klient podpisał się na zwrocie. My w firmie mamy protokół zwrotu z danymi klienta do wypisania.
A po co takie kombinacje skoro program posiada taki wydruk w standardzie ? :o
-
Jeśli klient z 10 kupionych produktów zwraca 2 to robiąc ZWROT ZE SPRZEDAŻY DETALICZNEJ mam wyzerować te 2 które zwrócił, czy te 8 które kupił? Sorry za głupie pytanie ale w poprzednim ERPie robiłem korekty do paragonów a w Subiekcie jakoś dziwnie jest to rozwiązane.
-
wyzerowac te co nie oddaje...zwrot do paragonu jest bardziej "po polsku" niz korekta paragonu...dziwny jakis tamtem erp
-
Ja określiłbym to raczej tak:
Skoro na paragonie są towary kupowane, więc na zwrocie są te zwracane?
Jakieś takie logiczne.