Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: TadWar w Czerwiec 24, 2016, 16:25:57
-
Mamy problem.
Pracownik wystawił paragon, następnie do niego wystawił fakturę detaliczną na życzenie klienta.
Klient zwraca dwie pozycje z tej faktury i żąda korekty faktury.
Ale do faktury detalicznej nie można wystawić korekty.
Jak rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam
-
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna.html?program=2&offset=3
Jak zwrócić towar jeśli do paragonu została wystawiona faktura detaliczna ?
Dotyczy programu: Subiekt GT
Kategoria: Dokumenty
Aby przyjąć do magazynu zwrócony towar, jesli był on sprzedany za pomocą paragonu do którego wystawiona jest faktura detaliczna, należy:
Na liście modułów odszukać i uruchomić moduł: Administracja - Parametry - Korekta faktury VAT sprzedaży
Na dole okna Korekta faktury VAT sprzedaży zaznaczyć opcję: Korektę do faktury detalicznej wystawiaj jak do nieistniejącego i zapisać zmianę.
Odszukać i zaznaczyć fakturę detaliczną na liście faktur (na liście modułów Sprzedaż - Faktury sprzedaży).
Kliknąć opcję Koryguj (nad tabelą z fakturami sprzedaży), wypełnić i zapisać furmularz korekty faktury z wybraną na dole opcją Wywołaj skutek magazynowy.
Wystawiona w taki sposób korekta faktury detalicznej przyjmie automatycznie zwracany towar do magazynu (z datą wystawienia korekty).
-
Dziękuję @bojalekt
Mamy pierwszy taki przypadek, nie wiedzieliśmy jak wybrnąć z tego problemu.
Pozdrawiam
-
To fakt są to rzadkie przypadki jak jednak widać bywają ...