Autor Wątek: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta  (Przeczytany 3672 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wolfen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 04, 2017, 20:08:56 »
Widzę że ogarniasz to zacznę od początku może tu już było coś nie tak.

Utworzyłem PZ z opcją "Wywołaj skutek magazynowy", dzięki czemu towary mi się pojawiły w spisie dodałem ceny, grupy, kody PLU, przypisałem PLU żeby na kasie się zgadzały i wysłałem wszystko do kasy i działa.

Później sprzedałem produkt i odebrałem dane.

Na tym moja jakakolwiek wiedza się kończy.

Co do tych błędów wrzuconych wcześniej... pojawiają się one dlatego że dawniej produkt był sprzedawany na samej kasie czyli podawałem PLU później ilość i cenę (pierwsze 100 kodów PLU jest używanych nadal do momentu jak nie wprowadzą całego asortymentu do Subiekta, więc nie mogę ich teraz usunąć z kasy więc dlatego te błędy są.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 04, 2017, 20:31:48 »
Widzę że ogarniasz to zacznę od początku może tu już było coś nie tak.

Muszę spytać - po czym poznałeś ?



Utworzyłem PZ z opcją "Wywołaj skutek magazynowy", dzięki czemu towary mi się pojawiły w spisie dodałem ceny, grupy, kody PLU, przypisałem PLU żeby na kasie się zgadzały i wysłałem wszystko do kasy i działa.

Później sprzedałem produkt i odebrałem dane.

Na tym moja jakakolwiek wiedza się kończy.

Wcześniej napisałeś również:

Poprawiłem błędy ale dalej nie odlicza :/

W informacjach tych NIE ma ani jednej czynności, które należało wykonać w celu rozwiązania opisywanego problemu, czyli aby sprzedaż odebrana z kasy zaktualizowała stan magazynowy w programie:

...przeczytaj treści komunikatów, które sam zamieściłeś i usuń ich przyczyny - skoro nie ma towaru na magazynie to należy go przyjąć, jeśli dla dokumentu nie został wywołany skutek magazynowy to należy go wywołać.

więc kompletnie nic nie wzniosłeś w stosunku do mojej wcześniejszej wypowiedzi:

Poprawiłem błędy ale dalej nie odlicza :/

Nie mam pojęcia co zrobiłeś, gdyż nie raczyłeś tego napisać... Gdybyś zrobił to o czym pisałem, to wszystko zadziałałoby jak należy... Poza opisem pomocne byłoby zrzuty ekranu.

Tak sobie nie pomagasz i tracisz czas osób, które próbują Ci pomagać...



Co do tych błędów wrzuconych wcześniej...

Nie mam pojęcia o czym piszesz, przecież nie umieściłeś na forum żadnych "błędów", jest tylko jeden zrzut ekranu z "ostrzeżeniami", przeczytaj swoje własne wypowiedzi...

pojawiają się one dlatego że dawniej produkt był sprzedawany na samej kasie czyli podawałem PLU później ilość i cenę (pierwsze 100 kodów PLU jest używanych nadal do momentu jak nie wprowadzą całego asortymentu do Subiekta, więc nie mogę ich teraz usunąć z kasy więc dlatego te błędy są.

Taki model pracy NIE jest możliwy, tak na odrobinę logiki - program nie będzie potrafił odebrać z kasy danych, o których nic nie wie, czyli takich, których wcześniej nie wysłał do kasy...
Daniel, Białystok.

Offline wolfen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 04, 2017, 21:26:43 »
Myślałem że da się pracować w ten sposób, że do momentu jak wszystkiego nie wbije to będzie można sprzedawać ręcznie na kasie. Czyli teraz powinienem wszystko wprowadzić wyczyścić kasę wgrać wszystko na nowo i dopiero zacząć sprzedawać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 04, 2017, 21:52:43 »
Myślałem że da się pracować w ten sposób, że do momentu jak wszystkiego nie wbije to będzie można sprzedawać ręcznie na kasie.

Znowu nie rozumiem o czym piszesz, przecież możesz cały czas sprzedawać na kasie, w jaki niby sposób przeszkadza Ci w tym program ?

Czyli teraz powinienem wszystko wprowadzić wyczyścić kasę wgrać wszystko na nowo i dopiero zacząć sprzedawać.

Jeśli chcesz odebrać sprzedaż w programie to tak.
Daniel, Białystok.

Offline wolfen

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:02:50 »
No właśnie i tu powstaje problem bo myślałem że będę wrzucał towar w partiach i to co już wrzucę mógłbym skanować czytnikiem i sprzedawać a resztę wprowadzać z palca i sprzedawać :/

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 05, 2017, 09:34:51 »
No niestety, zamiast myśleć i wyciągać kompletnie błędne założenia, trzeba było spytać dostawcę programu jak powinno wyglądać rozpoczęcie pracy lub poszukać informacji na forum, a tak uczysz się na własnych błędach i wątpię czy w dłuższej perspektywie czasu zaoszczędzisz na takiej formie nauki.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 06, 2017, 12:30:23 »
Jest w programie hekp, który się pojawia po wciśnieciu klawisza F1.Można w nim znaleźć współpracę z kasą i opisane zasady tej współpracy. Przeczytaj chociaż to.
Jako podpowiedź - jeśli w Subiecie masz wszystkie towary wprowadzone jak trzeba, to wystarczy wyzerować kasę i wysłać te towary do kasy.
Jeśli są towary w kasie i teraz chcesz dopisać je do Subekta, to wystarczy zaimportować bazę z kasy do Subiekta, w nim uzupełnić i zsynchronizować z kasą. Wymiana jest w obie strony.
Ale jak ktoś chce się bawić, to moze tak jak Ty, przepisywać i poprawiać po kawałku. Tyle, że to bez sensu.

Jest taka stara zasada - jak czegoś nie wiesz, to najpierw spytaj, a dopiero później próbuj. Nigdy odwrotnie.
Ale jak widać stosowanie się do niej jest baaardzo trudne.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Kasa BINGO XL problem z importem sprzedaży do subiekta
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 06, 2017, 12:30:23 »