Autor Wątek: Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji  (Przeczytany 3096 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline monroe

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.52 HF 1
Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji
« dnia: Maj 27, 2018, 19:07:44 »
Witam, od wczoraj (aktualizacja zainstalowana w nocy z piątku na sobotę) mam problem z Subiektem, podczas zapisu paragonu przed drukowaniem na drukarce fiskalnej Subiekt zwiesza się. Wyskakuje 'brak odpowiedzi' i na paragon trzeba czekać ponad minutę.. czy ktoś tak ma?

Offline monroe

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.52 HF 1
Odp: Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2018, 15:29:14 »
Nikt nie spotkał się nigdy z problemem nie odpowiadania programu Subiekt?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 29, 2018, 17:21:10 »
Ja na przykład się spotkałem, lecz ten sam objaw może mieć wiele przyczyn, więc ta informacja niewiele Ci pomoże - polecam kontakt z dobrym serwisantem i analizę w miejscu występowania problemu.
Daniel, Białystok.

Offline infoserwis_jp

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Reputacja +11/-0
  • Wersja programu: SubGT, RachGT, RewGT, GratGT, GesGT
Odp: Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2018, 10:39:41 »
ale czego aktualizacja dotyczyła, subiekta czy windowsa? jaki masz system operacyjny win10?
może to jest związane z tą aktualizacją win10 nr 1803 jak tak to próbuj ją cofnąć/odinstalować.
czy sterowniki urządzeń aktualizowałeś? jakiego masz antywirusa? wyłacz lub odinstaluj na chwię i sprawdz
kasami fiskalnymi zajmuję się od 17 lat , więc pytaj :)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z zawieszaniem się Subiekta po aktualizacji
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2018, 10:39:41 »