Autor Wątek: Kasa wielowalutowa  (Przeczytany 2078 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tajpan

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1,47
Kasa wielowalutowa
« dnia: Wrzesień 07, 2017, 10:10:41 »
Przy wprowadzaniu nowych kas w SŁOWNIKI , KASY , kasa gotówkowa odznaczyłem ( kasa wielowalutowa  ) i teraz nie mogę przywrócić na kasach tej funkcji ( znacznik jest wyszarzony .
Przeszkadza nam przy rozliczaniu przedpłat kontrahentów bo pojawia się komunikat że nie jest obsługiwana kasa wielowalutowa 

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Kasa wielowalutowa
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2017, 10:15:55 »
1. Załóż nową kasę z odpowiednimi ustawieniami
lub
2. Usuń wszystkie operacje na danej kasie i popraw ustawienia
Sławek, Zduńska Wola

Offline Tajpan

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1,47
Odp: Kasa wielowalutowa
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 07, 2017, 12:20:22 »
i tego się bałem bo na tej kasie działają wszyscy od paru miesięcy, nie rozumiem dlaczego tego nie można zmienić teraz, nie mamy żadnych operacji w walutach i nigdy nie mieliśmy, dlaczego jest taki komunikat skoro rozliczenie jest w zł a komunikat że nie można rozliczyć w walucie 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Kasa wielowalutowa
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2017, 16:40:12 »
i tego się bałem bo na tej kasie działają wszyscy od paru miesięcy

Zgłoś się do dostawcy programu, powinien pomóc (można serwisowo zmienić parametry kasy).

nie rozumiem dlaczego tego nie można zmienić teraz,

Tłumaczę najprościej jak się da - program NIE posiada takiej funkcjonalności.

nie mamy żadnych operacji w walutach i nigdy nie mieliśmy, dlaczego jest taki komunikat skoro rozliczenie jest w zł a komunikat że nie można rozliczyć w walucie

To jaki masz właściwie problem - jak teraz piszesz, że nie możesz dodać dokumentu kasowego w PLN do kasy w PLN czy jednak jakiś inny ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Kasa wielowalutowa
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2017, 16:40:12 »