Autor Wątek: ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY  (Przeczytany 1565 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline FHUMICHALIK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1,47
ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY
« dnia: Luty 06, 2017, 19:41:51 »
Nie mogę odebrać sprzedaży z kasy SHARP 285P .Wyskakuje komunikat 311 nie można dodać obrotu towaru o identyfikatorze 4025700P01962,którego nie ma w programie. Problem polega na tym,że jest to kod czekolady Milka 100g,który w zasadzie od paru lat jest ten sam,tylko że w miejscu literki "P" jest cyfra zero w programie, w urządzeniach i w kasie fiskalnej. Do tej pory nie było problemu z odbiorem kiedy nagle wyskoczył taki komunikat.Zaznaczam,że nic nie zmieniałam w kartotece tego towaru.Wygląda na to że kasiarz błędnie odczytuje kod kreskowy tego towaru z kasy. Jaka może być tego przyczyna?

Offline PawełB

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.09
Odp: ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2017, 10:12:17 »
W takim przypadku stosuję dwie metody:
1. przesyłam ponownie towar kasiarzem do kasy a jeżeli nie pomaga
2. wykonuję na kasie raport zerujący obrotów tego jednego kodu który ręcznie wpisuję do subiekta jako paragon, robię odbiór kasiarzem i usuwam i na nowo przesyłam towar do kasy.

Offline FHUMICHALIK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1,47
Odp: ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2017, 11:34:20 »
Witam serdecznie
Dziękuję za radę wieczorem po raporcie dobowym spróbuję coś pokombinować z kasą.Pierwsza metoda nie sprawdziła się u mnie ponieważ ten towar jest w kasie tylko z prawidłowym kodem cyfrowym bez litery "P".Nie wiem czy będzie można wyzerować sprzedaż tylko tego jednego towaru.Podejrzewam,że trzeba będzie wyzerować sprzedaż z całego dnia,ale to i tak pikuś bo serwisant od kasy powiedział że sprzedaż można wyzerować ale za cały okres od dnia problemu do dzisiaj co w moim przypadku są 3 tygodnie.

Offline FHUMICHALIK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1,47
Odp: ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2017, 23:39:03 »
Witam
Doradź mi proszę jak wykonać w kasie sharp285 raport zerujący obrotu tego jednego towaru?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: ODBIÓR TOWARU POPRZEZ KASIARZA Z KASY
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2017, 23:39:03 »