Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: k.stypu w Maj 15, 2019, 17:04:04
-
Cześć,
mam problem z eksportem do paczki płatności akceptowalnej przez CITI Bank.
Wybieram sobie CITI Handlowy (Elixir-0) i generuje mi się plik w niepoprawnym formacie, który nie może być zaczytany przez bank. Odezwałem się do banku, wysłali mi poprawny format i faktycznie jest inny.
W jaki sposób zgłosić to do Inserta żeby zmienili ten parser? A może jest jakieś zewnętrzne rozwiązanie będzie szybsze?
Specjalnie kupiłem czerwonego plusa żeby móc korzystać z tej funkcji, ale widzę że totalnie nie działa. Macie jakieś sugestie?
Krzysztof
-
mam problem z eksportem do paczki płatności akceptowalnej przez CITI Bank.
Wybieram sobie CITI Handlowy (Elixir-0) i generuje mi się plik w niepoprawnym formacie, który nie może być zaczytany przez bank. Odezwałem się do banku,
Zamieść dokumentację i/lub prześlij do mnie.
W jaki sposób zgłosić to do Inserta żeby zmienili ten parser?
Zalecana kolejność:
- poprzez dostawcę programu
- forum Insertu
- zgłaszanie sugestii w programie (główne menu->Pomoc->Zgłoś sugestię)
A może jest jakieś zewnętrzne rozwiązanie będzie szybsze?
Na pewno rozwiązanie partnerskie powstanie szybciej niż zmiany wprowadzi InsERT.
Specjalnie kupiłem czerwonego plusa żeby móc korzystać z tej funkcji, ale widzę że totalnie nie działa.
Operacja "wyślij do Homebankingu" nie ma nic wspólnego z Czerwonym Plusem, jest dostępna w standardzie programu bez żadnych rozszerzeń, już Ci o tym pisałem.
Macie jakieś sugestie?
Ja bym spytał tam, gdzie kupiłeś Parser ;)
ps.
Format Twojego rachunku obsługuje inny format niż zaimplementowany obecnie w programach Insert (Elixir), więc konieczne jest skorzystanie z dodatkowego schematu importu.