Nadszedł czas, żeby wprowadzić do systemu kody kreskowe i zacząć na nich działać. Chciałbym się upewnić, czy moje rozumowanie jest dobre:
1. Skaner przy komputerze gdzie wprowadzamy dane - do uzupełnienia bazy danych istniejącej, oraz wprowadzania nowych produktów z uzupełnieniem wszystkich danych w kartotece.
2. Kolektor danych dla magazyniera - do przyjmowania dostaw. W późniejszym czasie również do "kolekcjonowania" zamówień do realizacji, do robienia zakupów przez klientów biznesowych (przy udziale naszego pracownika).
Nie wiem czy w tym wszystkim skaner jest potrzebny czy nie, ale widziałem u moich klientów, że korzystają ze skanera i kolektora. Jak po prostu są dostawy nowego towaru to dziewczyny w biurze tworzą kartoteki i uzupełniają tam wszystkie dane. A rotacja nowości u nas jest bardzo duża. Przejrzałem historię forum i trochę sprzętu tu się przewinęło. Ale może jest coś czego należy się wystrzegać, żeby się nie naciąć że będą problemy

Niestety nie dysponuję dużym funduszem i stąd moje pytanie - czy warto kupić używane kolektory danych i na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie?