Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: webluki w Październik 02, 2017, 11:23:02
-
Witajcie
Wyjątkowo często wyskakuje mi ten komunikat, jak temu zaradzić.
Dodam że pomaga restart komputera i to nie zawsze już teraz.
pozdrawiam
-
Witajcie
Wyjątkowo często wyskakuje mi ten komunikat, jak temu zaradzić.
Dodam że pomaga restart komputera i to nie zawsze już teraz.
pozdrawiam
Klient do mechanika - stuka mi coś w samochodzie, co to moze być?
-
Liczyłem na jakieś propozycje a nie żarty:/
-
1) porządkowanie dysku,
2) montaż szybszego dysku
3) wyłączenie części programów/usług uruchamianych na starcie
4) opóźnienie uruchamiania usługi SQL Server
5) ustawienie automatycznego uruchamiania usługi w przypadku błędu
-
Liczyliśmy na jakieś informacje, które choć pobieżnie pozwolą określić prawdopodobną przyczynę problemów z połączeniem.
Co zostało już sprawdzone?
Czy sprawdzono stabilności sieci?
Czy sprawdzono obciążenie serwera i końcówek?
Pytania można by mnożyć, a nie wiemy na ten moment nic. Nie znamy wielkości bazy danych, ilości końcówek, nie znamy parametrów komputerów i sieci. Takie coś powinno się badać w miejscu występowania problemu.
-
Liczyłem na jakieś propozycje a nie żarty:/
No ale to Ty pierwszy zażartowałeś ;)
ps.
Zaktualizuj program, w 1.48 poprawiono uruchamianie serwera SQL.