Autor Wątek: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd  (Przeczytany 4565 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline automobil

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« dnia: Grudzień 01, 2015, 09:21:23 »
Witam serdecznie, nie bardzo mogę znaleźć jakieś info na ten temat, więc może ktokolwiek z Was miał z czymś takim do czynienia? Problem pojawił się dziś po włączeniu subiekta, otóż nie można wyświetlić listy towarów w zakładce "towary i usługi". Subiekt odpala się normalnie, łączy z bazą danych, ale próbując wejść w zakładkę "towary i usługi" wyskakuje komunikat: "nie można wyświetlić listy" i na środku ekranu: przywróć ustawienia domyśle, oraz wyślij zgłoszenie błędu. Dodam jedynie, że moja baza danych posiada już 92800 pozycji, może jest zbyt rozbudowana?
Z góry dziękuję za pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2015, 09:33:37 »
Jest to problem co najmniej tak stary jak Twoja wersja programu z profilu... W starszych wersjach bardzo często uszkadzały się ustawienia list, aby to  naprawić należy je usunąć, co można zrobić miedzy innymi z poziomu "główne menu->Widok-Administracja->Słowniki->Personel->Użytkownik->Definicje parametrów list".
Daniel, Białystok.

Offline automobil

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2015, 09:55:32 »
Wchodzę w administracja/słowniki/personel/ tu otwiera mi się okno z listą użytkowników, wybieram użytkownika klikam popraw i wyświetla mi się cała lista uprawnień, ale nie ma wśród nich grupy "definicje"... chyba, że nie wszedłem tam gdzie trzeba...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 01, 2015, 10:00:57 »
Jesteś w dobrym miejscu tylko...z resztą zaraz sam będziesz mógł to skomentować... ;) Spójrz w okolice lewego dolnego rogu okna...
Daniel, Białystok.

Offline automobil

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 01, 2015, 10:21:54 »
Nie wiem, albo mi się jeszcze dzisiaj klepki nie zgrały albo okulary nowe muszę sobie sprawić  ;) pewnie wyjdę na głupka ale nie mam pojęcia o co może Ci chodzić  :D na wszelki wypadek załączyłem screena...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 01, 2015, 10:29:09 »
Niestety nie miałem okazji poznać tak starej wersji programu z jakiej korzystasz, a funkcja ta jest dostępna już od wielu lat (zrzut ekranu w załączniku). Nie dość, że problem spowodowała prawdopodobnie stara wersja programu to również stara wersja programu nie umożliwia jego szybkiego usunięcia. Zaktualizuj program do najnowszej wersji lub skorzystaj z darmowego rozwiązania z mojej strony o nazwie "Naprawa uszkodzonych modułów dla InsERT GT".
Daniel, Białystok.

Offline automobil

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 01, 2015, 10:59:21 »
A już myślałem, że ze mną coś nie tak. Czyli rozumiem, że wykasowanie definicji problem już rozwiąże... Skorzystam z Twojej pomocy na stronie i jednocześnie bardzo dziękuję za poprowadzenie mnie :)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 01, 2015, 11:47:48 »
A już myślałem, że ze mną coś nie tak.

Jakby to powiedzieć... Nie rozumiem dlaczego nie aktualizujesz programu skoro nie kosztuje to nic więcej poza poświęconym czaasem ;)

Czyli rozumiem, że wykasowanie definicji problem już rozwiąże...

Nie wiem co masz na myśli... To tylko usunie skutek, aby usunąć przyczynę należy zaktualizować program.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie można wyświetlić listy towarów - Subiekt GT błąd
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 01, 2015, 11:47:48 »