Dzień dobry,
mam do Was, drodzy użytkownicy, pytanie i jednocześnie prośbę o pomoc. Otóż w związku z wymaganiami Urzędu Skarbowego odnośnie plików jpk_VAT i rejestru sprzedaży/zakupu VAT, należy im je od tego roku wysyłać (nie wiem dokładnie, jestem ciemny w sprawach księgowych, mam od tego księgową, której mam tylko te pliki wysłać - mniejsza o to). O ile z plikiem jpk_VAT jakoś sobie poradziłem, o tyle nie potrafię w rubryce Zestawień zapisać danego rejestru (dajmy na przykład ''Rejestr sprzedaży VAT'') do pliku, aby później przekonwertować go do wymaganego ponoć formatu PDF. Widzę tam tylko opcje Drukuj - zarówno u góry po prawej, jak i po wejściu PPM->Drukuj listę.
Reasumując jeżeli komuś nie chce się czytać moich wypocin - potrzebuję zapisać Zestawienia Rejestru sprzedaży VAT do pliku, zamiast go drukować.
Wersja subiekta: 1,50, pełna (abon. na rok), system Win7 jeśli to istotne.
Jeżeli na forum widnieje gdzieś podobny temat, bardzo proszę o odesłanie mnie do niego, bądź o pomoc w tym temacie. Sam podobnego nie znalazłem.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pomoc,
Kamil.