Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: panjaco w Kwiecień 12, 2018, 20:07:11
-
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?
-
A działa standardowa opcja w Windowsie: Wyślij do ->adresat poczty?
-
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?
Nie zadziała na kliencie 64-bitowym. Działa na 32-bitowym.
-
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?
Nie zadziała na kliencie 64-bitowym. Działa na 32-bitowym.
Klient jest 32-bitowy to też nie tłumaczyłoby nie załączanie Thunderbirda czy Poczty od MS.
A działa standardowa opcja w Windowsie: Wyślij do ->adresat poczty?
tak, działa niezawodnie.
-
To ustaw domyślny program w rejestrze: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-a-thunderbird/msg11532/#msg11532 (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-a-thunderbird/msg11532/#msg11532).
-
Cześć,
czy to dalej jest problem z tym 64bit Outlook 2016 ?
dzisiaj klient do mnie dzwoni ze sobie poinstalowal wszystko i nie dziala :)
no i faktycznie - outlook 2016 64b, i problem jw. ze sie nie udało zainicjalizowac klienta poczty,
(o dziwo jesli outlook jest wylaczony, to kliekniecie w wyslij powoduje uruchomienie Outlooka, ale nic wiecej i błąd się taki sam tam pojawia...)
ktoś coś wymyślił ?
(przeszedlem wszelkie kroki z ustawianiem domyslnym klienta pocztowego, i na MAILTO, patrzylem w rejestrze ale tam tez wyglada OK ustawione)
-
Cześć,
czy to dalej jest problem z tym 64bit Outlook 2016 ?
Tak.
dzisiaj klient do mnie dzwoni ze sobie poinstalowal wszystko i nie dziala :)
no i faktycznie - outlook 2016 64b, i problem jw. ze sie nie udało zainicjalizowac klienta poczty,
(o dziwo jesli outlook jest wylaczony, to kliekniecie w wyslij powoduje uruchomienie Outlooka, ale nic wiecej i błąd się taki sam tam pojawia...)
Niech sobie pogratuluje.
ktoś coś wymyślił ?
(przeszedlem wszelkie kroki z ustawianiem domyslnym klienta pocztowego, i na MAILTO, patrzylem w rejestrze ale tam tez wyglada OK ustawione)
Tak, było chyba nawet opisywane na forum, na pewno jest opisane w internecie, należy wpisami w rejestrze przekierować aplikację 32bit na 64bit, nie korzystałem, gdyż nie robię sobie takich problemów...