Autor Wątek: Nie udało się załadować listy  (Przeczytany 3739 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zefirek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Rewizor, Rachmistrz GT najnowsza
Nie udało się załadować listy
« dnia: Styczeń 30, 2018, 21:34:36 »
Witam
Po aktualizacji (2018.01.30) z wersji 1.50 HF2 do 1.50 SP1 (dziś pobrana) na listach FS, Sp.Det,FZ pojawia się błąd z tematu.
Może ktoś coś pomoże?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2018, 22:15:14 »
Witam
Po aktualizacji (2018.01.30) z wersji 1.50 HF2 do 1.50 SP1 (dziś pobrana) na listach FS, Sp.Det,FZ pojawia się błąd z tematu.
Może ktoś coś pomoże?
Dograj 1_50_SP1_HF1

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17251
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 30, 2018, 22:38:26 »
Dzieje się tak na jednym użytkowniku, czy różnych, jeśli na jednym to usuń ustawienia list z poziomu karty użytkownika.
Daniel, Białystok.

Offline zefirek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Rewizor, Rachmistrz GT najnowsza
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2018, 12:54:06 »
Dzięki za zainteresowanie, dograłem HF, nadal brak tabel na wszystkich użytkownikach.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17251
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2018, 13:14:33 »
Szkoda, że sam się nie interesujesz swoim problemem - nie odpowiedziałeś na pytania, nie zastosowałeś się do sugestii...
Daniel, Białystok.

Offline zefirek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Rewizor, Rachmistrz GT najnowsza
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2018, 20:01:32 »
Jak nie interesuje? Napisałem powyżej, że niestety HF nie pomógł a stan ten jest na wszystkich użytkownikach, usuwałem też parametry list.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17251
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 01, 2018, 20:16:54 »
...usuwałem też parametry list.

Tego przecież wcześniej NIE napisałeś... Masz jakieś rozwiązania dodatkowe ? Jeśli nie, to najprościej byłoby, aby dobry serwisant zajrzał do bazy danych.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 01, 2018, 20:17:34 »
za nim bedzie gorzej

Offline zefirek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Rewizor, Rachmistrz GT najnowsza
Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2018, 16:43:15 »
Dzięki, w czwartym komentarzu napisałem. Przykre że to forum nie pomaga a odpowiedzi są bardzo dziwne.
Kto podejmie się analizy bazy i za jaką cenę przedstawi rozwiązanie problemu?

Dziękuję wszystkim problem rozwiązany przy pomocy: [link usunięty - niezgodne z regulaminem]
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2018, 17:20:54 wysłana przez admin »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie udało się załadować listy
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2018, 16:43:15 »