Autor Wątek: Nieaktywny Subiekt po VPN w zależności od rodzaju internetu z telefonu  (Przeczytany 474 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grozka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.47
Witam wszystkich,
mam taki dziwny problem.

Mamy skonfigurowany VPN pod Subiekta, który gdy jestem w domu podłączony do sieci WIFI (internet stacjonarny z ORANGE) to śmiga elegancko, gdy jestem poza domem i uruchamiam sobie router WIFI czy tethering USB z telefonu Hammer w sieci PLAY to chodzi troszkę wolniej ale działa, gdy jednak podłączę telefon POCO jako router czy tethering USB to Subiekt się uruchamia ale po kilku sekundach albo wchodzi w stan "brak odpowiedzi", albo gdy klikam w jakiekolwiek zakładki to jest "kliknięcie" ale nic się nie przełącza i zostaję na stronie startowej Subiekta bez możliwości ruchu.

Jako pierwsze pomyślał bym, że chodzi o zasięg czy ogólnie jakość internetu ale wysyłanie, odbieranie czy PING mam o wiele lepszy na telefonie pod którym Subiekt nie działa.

Czy to kwestia jakiś ustawień? Portów?

Co może być przyczyną, że Subiekt lub VPN nie lubi jednego z telefonów?

Pozdrawiam

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9232
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Nieaktywny Subiekt po VPN w zależności od rodzaju internetu z telefonu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2025, 16:33:30 »
Pomijając fakt, że jeżeli VPN ok ale tylko z RDP to zapytam z ciekawości czysto technicznej - próbowałeś zmienić karty pomiędzy telefonami, żeby sprawdzić czy to jest wina aparatu?
Sławek, Zduńska Wola

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nieaktywny Subiekt po VPN w zależności od rodzaju internetu z telefonu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2025, 16:33:30 »