Używam Subiekta GT 1.48 SP2 na Windows 10 x64 Pro. Mam problem z drukowaniem dokumentów z Subiekta.
Dość regularnie drukuję etykietę kurierską na przykład na starej dobrej Zebrze (z pdfa), a zaraz potem fakturę z Subiekta na normalnej drukarce laserowej. I albo system albo Subiekt nie ustawiają poprawnie formatu wydruku, bo drukarka laserowa albo drukuje na kartkach A4 w formacie etykiety Zebra (niecałe A5), albo zwraca brak papieru.
Anulowanie zadania i ponowny wydruk już wystawionej faktury działa poprawnie. Problem pojawia się tylko, jeśli drukowałem przed fakturą coś w innym formacie (na innej drukarce).
Problem nie wynika raczej z żadnej konkretnej drukarki, bo zarówno drukarek do etykiet mam dwie jak i drukarek laserowych mam dwie i problem pojawia się zawsze, kiedy następują po sobie wydruki o różnych rozmiarach papieru.
Jak mogę coś tutaj poprawić? Wiem, że to wygląda na drobiazg, ale jest zaskakująco uciążliwe.