Witam,
czy ktoś z obecnych tu użytkowników zna jakiś sprawny sposób archiwizacji wzorców dokumentów, ustawień stopek, nagłówków, generalnie wszystkiego co było spersonalizowane w Subiekcie GT. Pytam ponieważ na co dzień wykorzystujemy kilkanaście wzorców dla dokumentów sprzedażowych, magazynowych oraz zamówień, dodatkowo mamy również po kilka wersji stopek i nagłówków powiązanych odpowiednio z wcześniej wymienionymi typami dokumentów. Wszystkie spersonalizowane wzorce wykorzystują inną czcionkę, posiadają modyfikowane szerokości pól oraz inne zmiany dotyczące między innymi nazewnictwa tytułów kolumn, etc. Naszą bazę archiwizujemy codziennie (lokalnie) oraz dwa razy w tygodniu na dysk zewnętrzny. Natomiast nie wiem w jaki sposób, inny niż ręczne zapisywanie wzorców, zabezpieczyć zmiany dotyczące innych ustawień.
Pytanie podyktowane jest również faktem, że w najbliższym czasie planuję wymianę komputera, w związku z czym chciałbym również przenieść Subiekta - ale w sposób jak najbardziej przyjazny. Czy jakakolwiek automatyzacja jest tutaj możliwa?
Z góry dziękuję za Wasze sugestie i ewentualną pomoc.
--
Pozdrawiam
Leszek