Witam

Mam pewien problem z subiektem, mianowicie sytuacja wygląda następująco.
Ze względu, iż pojawił się problem z bazą danych w Subiekcie GT w wersji 1.17 SP2 (
wiem że to strasznie stara wersja, ale na takiej działamy w firmie), dokładniej straciłem możliwość podglądu listy towarów i usług, zamiast pozycji pokazywało się białe pole, ale w tym momencie ta sprawa jest mniej ważna - przywrócę starszą wersję jaką zarchiwizowana była kilka dni temu.
W związku z powyższym problemem, początkowo wnioskowałem, że problem tkwi w samym programie, dlatego postanowiłem go odinstalować wraz z serwerem SQL, tak też uczyniłem. Następnie wgrałem nową wersję. I tu zaczyna się problem.
Mianowicie, mimo iż instaluję nową wersję programu wraz z SQL (
nawet najnowszą ze strony INSERT) to podczas włączania SUBIEKT GT, czy nawet Programu Serwisowego lub Archiwizatora program włącza się dosłownie na chwilę i w momencie, kiedy pojawi się "Łączenie z serwerem" program wyłącza się bez żadnego komunikatu. Nie wiem, czy nie w pełni odinstalowuje pozostałości po starej wersji, czy po instalacji muszę dodatkowo coś jeszcze wykonać, ale nic nie pomaga jak na razie, aby program startował.
Firmowy komputer działa na systemie Windows7
Na domowym komputerze wykonywałem kilkukrotnie podobny manewr tzn. odinstalowywałem Subiekta GT oraz serwer SQL i po ponownej instalacji wszystko działa prawidłowo (
w domu mam Windows 10).
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i miałby jakieś uwagi jak rozwiązać opisany wyżej problem?