Autor Wątek: Proszę o pomoc  (Przeczytany 2691 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Izapob

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.49
Proszę o pomoc
« dnia: Kwiecień 05, 2018, 12:40:39 »
Witam
Kolejne moje pytanie brzmi:
został wykupiony abonament i udało sie pobrać aktualizację ale nie została ona ukończona gdyż trzeba było podać hasło szefa- ja go nie wprowadzałam i nie mam go, nikt go nie ma:(. Moje pytanie co w takiej sytuacji skontaktowałam się z działem technicznym Inserta udzielili informacji, ze trzeba wysłać formularz kontaktowy itd. może dziś lub jutro się uda. I moje pytanie czy w momencie gdy pojawił sie komunikat aktualizacja nie możliwa i brak dostępu do bazy danych lepiej sobie odpuścić pracę w dniu dzisiejszym z uwagi na to, iż nie będzie się dało zarchiwizować, aktualne druki też są niedostępne.Czy jest jakaś możliwość pracy w programie?czy ktoś z Państwa miał taki problem i jak go rozwiązać?-czekać na działanie inserta?
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2018, 08:42:39 wysłana przez Izapob »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Odzyskanie hasła szefa
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 05, 2018, 14:01:15 »
Piszesz że praca jest niemożliwa i pytasz czy masz dalej pracować?
Albo odinstalujesz GT i zainstalujesz poprzednią wersję, albo nie zrobisz konwersji i w ogóle uruchomisz programu, a wtedy o jakich drukach mowa?

PS.
Przyzwoity serwisant ten problem załatwiłby w dwie minuty.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Odzyskanie hasła szefa
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 05, 2018, 15:06:29 »
Witam
Kolejne moje pytanie brzmi:
został wykupiony abonament i udało sie pobrać aktualizację ale nie została ona ukończona gdyż trzeba było podać hasło szefa- ja go nie wprowadzałam i nie mam go, nikt go nie ma:(. Moje pytanie co w takiej sytuacji skontaktowałam się z działem technicznym Inserta udzielili informacji, ze trzeba wysłać formularz kontaktowy itd. może dziś lub jutro się uda. I moje pytanie czy w momencie gdy pojawił sie komunikat aktualizacja nie możliwa i brak dostępu do bazy danych lepiej sobie odpuścić pracę w dniu dzisiejszym z uwagi na to, iż nie będzie się dało zarchiwizować, aktualne druki też są niedostępne.Czy jest jakaś możliwość pracy w programie?czy ktoś z Państwa miał taki problem i jak go rozwiązać?-czekać na działanie inserta?
Pozdrawiam
A moze hasło szefa jest puste, ba domyślnie tak jest w GT ustawione.

Offline Izapob

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.49
Odp: Odzyskanie hasła szefa
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2018, 08:36:18 »
Witam
już działa, abonament został wykupiony ale nie wiem co mam zrobić aby działały mi te wzorce wydruków na których dotychczas pracowałam np. faktura zaliczkowa sprzedaży 2013 nowa - wchodzę w administrację, we wzorce wydruków, przy wzorcu z którego chcę korzystać jest zaznaczony ptaszek, ustawiłam go w polu operacja jako aktywny a i tak w  momencie wydruku - nie ukazuje się on jako dostępny we wzorcach wydruku. Co muszę zrobić. Bardzo proszę o pomoc

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Proszę o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 06, 2018, 08:46:56 »
Jak to faktura zaliczkowa - nowa czy stara (utworzona na podstawie ZKzal czy ZK) ?
Daniel, Białystok.

Offline Izapob

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.49
Odp: Proszę o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 06, 2018, 08:52:29 »
na podstawie zamówienia zaliczkowego od klienta, później wchodzę w zrealizuj jako faktura zaliczkowa itd. ale tych druków, które były dotychczas dostępne nie mam, nie da się ich wybrać ze wzorca wydruków bo ich tam nie ma
przyjedzie informatyk bo padł system całkowicie u innych więc może ktoś się tym w końcu zainteresuje.
Dziekuję
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2018, 09:00:41 wysłana przez Izapob »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Proszę o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 06, 2018, 08:58:55 »
No nie ma, gdyż fakturę zaliczkową starą, próbujesz wydrukować za pomocą wzorca wydruku od faktury nowej - to dwa różne podtypy dokumentów obsługiwane przez różne wzorce wydruków... Polecam używać nowych faktur zaliczkowych, więcej informacji w pomocy do programu i/lub na szkoleniu z podstaw obsługi programu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Proszę o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 06, 2018, 08:58:55 »