Dzień dobry.
Rozważam wdrożenie Subiekt GT w swojej firmie, która zajmuje się sprzedażą napojów.
Niektóre z nich dostępne są w opakowaniach zwrotnych. Szukam rozwiązania problemu "dawania w komis" palet, skrzynek i palet. Generalnie chcę je sprzedawać i nie gromadzić danych o wypożyczonych opakowaniach. Jednak wiem, że czasami będę musiał pożyczyć Klientowi opakowania na czas współpracy i chcę żeby kontrolować stany tych opakowań w Subiekcie, najchętniej beż żadnych dodatkowych, zewnętrznych rozwiązań.
Czy macie może przećwiczony taki scenariusz?
Myślę o założeniu osobnego magazynu "opakowania" i robienia "z ręki" WZ i PZ na opakowania do wybranych Klientów.
Stworzyłem także cechę dla Klientów, z którymi mam taką nietypową relację. Pozostaje pytanie jak zbiorczo wydrukować na jednej stronie aktualne "saldo" takich opakowań zwrotnych?
Czy pomysł jest ok? Czy można to jakoś lepiej rozwiązać bez dodatków? Bardzo zależy mi aby nie mnożyć dodatkowych programów do tego tylko żeby opanować kwestię opakowań.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za podpowiedzi.
Karol