Autor Wątek: Blokada sprzedaży  (Przeczytany 1390 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZabawkiAtakuja

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.39 SP1
Blokada sprzedaży
« dnia: Luty 11, 2016, 21:37:02 »
Witam.

Mam zainstalowanego subiekta GT i na nim prowadzę sprzedaż w sklepie. Zainstalowałem na próbę Subiekt Sprint 2 ale nie potrafię go okiełznać więc go odinstalowałem.
Teraz jednak gdy próbuję zrobić paragon w Subiekt GT mam informację że sprzedaż jest obsługiwana przez Sprint 2 i nie mogę go zrobić mimo że jest odinstalowany.
Jak wyłączyć integrację z Subiekt Sprint?

Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Blokada sprzedaży
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2016, 09:28:38 »
Testy należy wykonywać w środowisku testowym (kopia podmiotu) a nie produkcyjnym... Sprawdź parametry Subiekta, pierwsza zakładka, ostatni parametr.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Blokada sprzedaży
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2016, 09:28:38 »