Autor Wątek: Anulowanie lub zwrot sprzedaży detalicznej  (Przeczytany 10382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline albertoxxx

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Anulowanie lub zwrot sprzedaży detalicznej
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 22, 2018, 17:42:25 »
Odnowię wątek i dopytam o podpunkt nr 2 z oryginalnego postu ponieważ nie widzę odpowiedzi. Wystawiam paragon imienny z płatnością za pobraniem (zastąpiona sprzedaż ratalna) ale klient nie odbiera przesyłki, która wraca na magazyn. Dodaję zwrot detaliczny i konieczne jest zaznaczenie formy płatności zwrotu i tutaj nie mam pewności jaką formę zaznaczyć?
Ja bym taki paragon anulował, a nie tworzył następne dokumenty. Jeśli paragon był zafiskalizowany, to należy sporządzić korektę rapotu fiskalnego.
Dzięki Aldo!

Offline Jacek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 319
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.74
Odp: Anulowanie lub zwrot sprzedaży detalicznej
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 25, 2018, 15:42:18 »
Po prostu zaksięgować w KPiR Raport fiskalny już z odjętymi kwotami zwrotów i unieważnionych paragonów (podpinając je jako załączniki do RF), czy zaksięgować pełna kwotę z miesięcznego i osobnym dekretem ująć zwroty, unieważnienia i pomyłki?

Offline casual

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,42
Odp: Anulowanie lub zwrot sprzedaży detalicznej
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 25, 2018, 22:01:36 »
W przypadku błędu pracowniczego - ewidencja oczywistych pomyłek, paragon tworzymy drugi raz z właściwymi pozycjami - to księgowo. A w Subiekcie - zwrot detaliczny.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Anulowanie lub zwrot sprzedaży detalicznej
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 25, 2018, 22:01:36 »